Kiehl's Maltepe Park Etkinliği

Geçtiğimiz Perşembe günü sevgili İrem'in daveti üzerine Maltepe Park AVM'de gerçekleşen Kiehl's etkinliğindeydim. Kiehl's'in tüm ürünlerini çok sevdiğimi ya da sevdiğimizi söylemeye gerek duymuyorum. 
Çalıştığım ve bulunduğum yere uzak olması sebebiyle etkinliğe son giden olarak adımı tarihe yazmış olabilir.


Mağazaya girdiğim andan itibaren benimle ilgilenmeye başladılar, öncelikle cilt analizi yapıldı ki T bölgemin yağ seviyesinin en üst düzeyde olduğunu bildiğim için ufak çağlı krizi engellemek adına ön bilgi verdim ki yine nitekim aynı sonuç çıktı, sanırım artık kaküllerimden kurtulmamın vakti geldi. 
Yanak bölgem ise normalden yağlıya dönükmüş ancak cildimin yaşıma göre çok sağlıklı olduğunu, nem oranın (%40 civarlarında olmasına rağmen) iyi olduğunu ve genç bir cilde sahip olduğumu öğrenmiş olmam beni çok mutlu etti. Çünkü özellikle yaz aylarında cildime hiç bakmıyorum.
Cilt rutinim çok basit ve minimal tutuyorum normal zamanlarda da bunu da anladıkları için az ve öz tam da nokta atışı ürünlere yönelttiler beni. Her kullandığım ürünü gerçekten çok sevdiğim için, gözüm kapalı güveniyorum Kiehl's'a. Zaten daha önce de yazdığım gibi, etkinliğine katılacağım ve ürünlerini sizlere tavsiye edebileceğim bir kaç marka var, bunun başını da Kiehl's çekiyor. Memnun kalmayan görmedim. Tabi cildinize uygun ürünler kullanırsanız.


Cilt analizi, cilt sohbeti sonrasında bana uygun olarak belirlenen ürünlerden hediye edildi. Bunlar yüz yıkama alışkanlığı değiştirecek, cildimde ki yağlanmayı minimuma indirecek Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash yani Calendula Yüz Yıkama jeli, Rare Earth Pore Minimizing Lotion, içerisinde kil barındıran, hafif yapılı bir yüz losyonu ki, yüz yıkama jelinin üzerine kullanıldığında bir ferahlık veriyor. Ve son olarak bence günün ve benim için bomba olan Micro-Blur Skin Perfector ürünü hediye edildi, tüm ürünlerin en üzerine ve makyaj altına baz olarak da kullanılabilen bu ürün, cildi ipeksi, bebek gibi yapıyor. Gözenekleri doldurduğu için parlamayı önlüyor, cildi 4 haftalık kullanımda düzgünleştiriyor. Hem benim gibi yağlı ciltler hem de gözenek sorunu olanlar için doldurma özelliği olan bu ürünü gerçekten ben çok beğendim.

Tüm ürünler hakkında teker teker bir yazı hazırlayacağım, çünkü Kiehl's'i çok seviyorum!


Sevgiyle kalın...
---------------------------------------------
instagram : _ezgierdogan_
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Ah Ezgicim nasıl karşılaşamadık ben çıktım sen gelmişsin çok üzüldüm ama çıkmak da zorunda kaldım artık bir dahakine artık inşallah diyelim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun bence etkinlik olmadan da görüşmemiz lazım :) Dönüşünde yapalım o halde ne dersin :)

      Sil