La Roche Posay Toleriane Teint Mineral Compact



Pudralar konusunda yaşadığım sıkıntılar sonunda yaklaşık 2 senedir değiştirmeden kullandığım bir ürünüm vardı. Artık bir değişikliğe gitmem gerektiğini düşündüğüm, cilt yapım ve renk eşitsizliklerim gelişmeye başladığı için artık ürünlerde değişiklik yapmam gerektiğini farkettim. 

La Roche-Posay'i ise zaten doktorum ilk cilt sorunlarım başladığında reçetelemişti. Bu nedenle aşırı bir güven veriyor. Hazır değiştirecekken de La Roche Posay Fondöten'i denemek istedim ve dermakozmetika üzerinden sipariş verdim.


Ürünün görsellerden farklı çıkması başta şaşırttı ancak kapak ve görünüm değişikliğine gitmişler. Beyaz renk yerine siyah ambalajlı gelmesi benim daha çok hoşuma gitti. Daha elit duruyor ve kirlenme olasılığı daha düşük.


Ürünün en büyük vaadi ise, renk eşitsizliklerini gidermek! Size tavsiyem ürünü az bir miktar alarak uygulamaya başlamak, daha sonra artırmak. Çok fazla cakey görünüm vermese de baştaki hatalı uygulama üründen memnun kalmamanıza yol açabilir. Ayrıca karmadan yağlıya dönük ciltler için daha uygun. Parlamayı güzel önlüyor ancak gün içerisinde tazelemek gerekiyor. Sabitlemesi güzel, parlaklığı önlemese de alttaki ürünü cilde tutturuyor. Bence en güzel yanlarından biri de bu.


Sünger aplikatörü kullanmıyorum, fırçayla uygulama yapıyorum ama süngerin de işe yarayacağı yapısından dolayı belli. Eğer siz süngerle uyguluyorsanız yorumlarda kullanışlı olup olmadığını paylaşmanızı rica ederim :)

Sevgiler!

Share this:

,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Bana da bunun fluide olanını önerdi bende onu aldım ve çok memnunum^^

    YanıtlaSil
  2. renk eşitsizliklerine iyi geliyor olması müthiş güle güle kullan canım

    YanıtlaSil