Atasun'dan Gözlük Almak

Merhabalar,

Siz de benim gibi gözlük kullananlardan mısınız? Yaklaşık 15 senedir gözlük kullanıyorum, lense alışamadığım için de bundan sonra da kullanmaya devam edeceğim. Hem astigmat, hem miyop hem de hipermetrop kombosu olduğu için gözümde lensle de çok uyumlu değilim. Neredeyse kendimi bildim bileli, gözlüğümü Atasun'dan alıyorum. Sanırım 1 ay sonra da modelimi değiştireceğim. 

Ayrıca bu senenin başında iş arkadaşımla birlikte bir çok gözlük markasını gezdik. Güzel bir güneş gözlüğü almak istiyorduk, yine rotamızı Atasun'a çevirmemizle kadın Ray Ban güneş gözlüklerini yine orada bulduk. Rayban'ların katlanan modellerini biliyorsunuzdur, işte ondan arıyorduk. *22 olanı her yerde vardı ancak özel istek üzerine bir kaç güne *21 olanı temin ettiler, özellikle bunun için de kendilerine çokça teşekkür etmek istiyorum. 


Rayban'dan bu kadar bahsediyor olmamın nedeni tüm ürünlerinin oldukça kaliteli olmasından kaynaklı, bunu söylememe bilmem gerek var mı? Koruması, ürün çeşitliliği, her yüze uygun bir ürünün bulunması en büyük tercih sebebim. Evet biraz pahalı ama benim düşüncem bir güneş gözlüğünün bir kere alınması ve ömürlük kullanılmasından yana. Ayrıca hem online alışverişte hem de mağazadan alınan ürünler 2 yıl garantili oluyor. Bu nedenle inanın hiç bir sorun yaşanmayacağı gibi, yaşandığını varsaydığımızda bile sorunu kısa sürede hallediyorlar.

Eğer RayBan bana pahalı geliyor, daha uygun bir şeyler arıyorum derseniz size de uygun yüzlerce çeşit arasından beğendiğiniz ürünü seçebilirsiniz. Yine aynı şekilde iki yıl garantisi mevcut. 

Her keseye, her kişiye uygun mutlaka bir gözlük bulacağınızı düşünüyorum. Bakarsınız bir gün bir Atasun mağazasında karşılaşırız, kim bilir?

Okuduğunuz için teşekkürler, görüşmek üzere!


Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder