Bioblas Saç Boyası #5.99


Henüz saç boyama yaşımın gelmediğini düşünüyordum ta ki saçlarımdaki beyazları görene kadar. Beyazlamadan boyamadın mı diye soracak olursanız, liseye başladığımdan beri denemediğim renk kalmadı diyebilirim ancak son zamanlarda sadece renk açıcı kullanarak saçlarımı renklendiriyorum. Diplere boya sürmemeye karar verdim. Derken Bioblas ürünü ile tanışma fırsatı doğdu. Saçlarımı boyamadığım için de bu fırsatı anneme devrettim.

Yukarıda da göreceğiniz gibi, boyasız hali çok kuru ve yıpranmış görünüyor. Hatta fotoğrafta biraz daha iyi durduğunu belirtmek istiyorum. Normali çok daha kuru ve yıpranmıştı. 5.99 rengini seçen annem hafif kızıllık barındıran saçını biraz daha küllü yapmak istemişti. İstediğine bir nebze olsun  yaklaştı. Zaman içerisinde biraz daha külleştirecek.
Fotoğraftan da görüldüğü gibi, daha canlı, daha parlak, nemli, sağlıklı bir görüntüye ulaştı. Yine dipleri geldi ve biz Bioblas almaya karar verdik.
Saç boyasının içerisinden çıkan bakım ürünleri bu zamana kadar verilenlerin en iyisi olduğunu da belirtmeden geçmek istemiyoruz. Kokusu ve verdiği hacmi biz çok beğendik.
Ürünlere ve detaylarına buradan ulaşabilirsiniz.

Son olarak saç dökülmesini engelleyen şampuandan bahsedecek olursam, dökülme sorunu yaşayan annem de 4-5 kullanımda farkını gösterdiğini söyleyebilirim. Uzun süreli kullanımda daha iyi sonuç vereceğini gösterdi. Her iki ürün de alerjik reaksiyona neden olmadı.

Sevgiyle kalın...
---------------------------------------------
instagram : _ezgierdogan_
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder