#mybkevent || Watsons

Merhabalar,

Geldik #mybkevent sponsorlarımızın sonuncusuna. Biraz uzun bir yazı olabilir bu, çünkü anlatmak, paylaşmak istediğim bir kaç şey olacak sizlerle. Hem Watsons hakkında hem de genel olarak kendim hakkında :)


Öncelikle etkinlik yapmaya karar vermemden sonra çok kısa bir zamanım vardı, 1 ay gibi kısa bir sürede hem karar verdim hem de etkinliği ayarladım. Çok zorlandım mı? Evet. Özellikle ilk günlerde firmalardan gelen yanıtlardan sonra, vazgeçmeye karar bile verdim ama Kübra'cığım o kadar yardımcı oldu ki bana, ne zaman kendimi kötü hissetsem hemen beni yatıştırdı. Aslında anlatmak istediklerim bunlar değildi.
Şimdi gelelim Watsons'a.. İlk mail atıp atmama kararı sırasında çok çelişkide kaldım açıkçası. Çünkü Watsons genellikle bloggerlarla çalışan ve blogger listesini genişletmediğini düşündüğüm bir firmaydı. He evet ben hala blogger listesinde değilim. Neyse, ilk olarak site üzerinden iletişime geçtim, cevap gelmeyince de Twitter üzerinden taciz ettim, sonunda bu tacizlerim sonucunda sponsor olacaklarını belirten bir mail aldım ve başladım beklemeye. Son güne kadar elime kargo ulaşmayınca tekrar sordum ve bir sorundan kaynaklı kargoya verilmediğini, özel kurye ile göndereceklerini söylediler! O yağmurlu 6 Haziran günü özel kargo ile geldi ürünler. Bu ince düşünce için de çok teşekkür ederim.


Upuzun bir girişten sonra ürünlere kısa kısa değinmek istiyorum, hepsini tek tek yazacağım muhtemelen ancak bir sürü şey gönderdikleri için de arada kaçan mutlaka olacaktır bu nedenle de tüm ürünlere hafiften bakacağız bugün.

Kutuyu ilk açtığınızda mis gibi bir koku geliyor burnunuza (1 ayı geçti o koku hala var), bu Aussie'nin saç serumundan geliyor! O kadar güzel kokusu var ki insan kullanmaya kıyamıyor!
I Love.. serisinden kırmızı meyveli duş jelinin kapağını açtığınız gibi kırmızı meyve kokuyor ki, ben fenalaşıyorum direk, maalesef alerjik olan bir durum bu.
Watsons Lip Balm'ını her yerde görüp, almamıştım çünkü dudaklarımda sorun yok ancak gerçekten çok güzel bir ürünmüş.
Yine her bloggera giden ve her bloggerın denediği ancak elimde çok fazla rimel olmasından dolayı almadığım Rimmel London Rockin' Curves'te bu güzel paketteydi. Hala açmadım, elimde açıklar biraz azalsın da :)
Pure Beauty CC kremine ise tek kelime ile bayıldım! Yaz için biraz yoğun ve yağlı olsa da tüm kışı geçirebileceğim çok güzel bir ürün.
Watsons ıslak mendillerini zaten kullanıyordum, bunun da kokusu çok güzelmiş :)

Bir de burada olmayan bir manikür takımı var, annem direk el koydu ona. Ne zamandır görüp istiyormuş ama bana söylemiyormuş ^.^

Tüm bu güzellikler için ve nazik davranış için Watsons Türkiye'ye çok teşekkür ederim.

Buraya kadar okuduysanız ve tüm sponsorları sıkılmadan okuduysanız her birinize tek tek çok teşekkür ederim. Bir süre daha sponsor ürünleri yazmaya devam edeceğim çünkü ilk etkinliği ve ilk heyecanımdı. Hiç bir firmaya haksızlık olmasını istemiyorum. Herkese emeği için teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Watsons ın şu ıslak mendillerine bayılıyorum ^^ Büyük boyları kesinlikle olmalı bana yetmiyor :)

    YanıtlaSil
  2. ı love serisine ben bir türlü ısınamadım hep elim gidiyor almaya ama kokusundan dolayı vazgeciyor cok ağır geliyor bana :) güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil