Wet'n Wild || Grey's Anatomy Oje

Merhabalar,

Bugün konuğumuz 4 Haziran'da gerçekleştirilen Wet'n Wild lansmanında Gratis tarafından hediye edilen bu holografik oje olacak. Tam rengini ben yakalayamadığım için internetten ojenin fotoğrafını aldım.


Dün Instagram hesabımda paylaştıktan sonra, bir blog yazısı da yazmaya karar verdim. Bir süre tırnaklarımdan nefret ettiğimi biliyorsunuz ancak son zamanlarda hepsi istediğim uzunlukta ve sağlamlar. Bu yüzden de bol bol oje sürüp Instagram hesabımda paylaşıyorum. Şimdi gelin ojenin tırnaklarımda ki duruşuna ve hakkındaki yorumlarıma.


Burada da görüldüğü gibi gerçekten çok akışkan bir yapısı var bu nedenle de opaklık söz konusu değil.
3 kat uyguladığınız takdirde bile maalesef hala tırnağınız gözüküyor.
Ben altına önce mor renkli bir oje uyguladım ancak içerisinde ki mor-pembe-yeşil-gri yansımalar olduğundan rengi söndü ve o holografik yapısını kaybetti. Bu yüzden altına beyaz bir baz uygulamak durumunda kaldım. Yine de tek katta rengini vermediği için 2. katı geçtim. Üzerine de parlaklığını korusun diye top coat olarak adlandırılan son kat parlatıcısı uyguladım.
Henüz bir bozulma yapmadı. Bulaşık yıkadım, uyudum aslında ama dediğim gibi muhtemelen 3-4 gün gidecek gibi duruyor. ^.^


Wet!n Wild'ın bu serisinden değil de muhtemelen tek renk olan ojelerini deneyeceğim.

Gratis'e deneme fırsatı verdiği için çok teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Zahmetli olmuş ama sonuç bence harika görünüyor!

    YanıtlaSil
  2. Essence in bu tonda hatta daha güzel bir ojesi var tavsiye ederim kuzum tırnakta muhteşem duruyor :)

    YanıtlaSil
  3. ben henüz denemedim desem :)))

    YanıtlaSil