Favori Göz Ürünleri

Genellikle elimizin gittiği, her makyajda kullanmak istediğimiz, yeni almış olduğumuz ya da kullanmaktan hiç vazgeçmediğimiz ürünler vardır. Bu tarzda elimizin hep gittiği ürünlere de favoriler diyoruz, çünkü gerçekten kullanmayı çok seviyoruz!


Bahsetmek istediğim ürünlere bloğumdan detaylı olarak ulaşabilirsiniz. Bir çoğunu anlata anlata bitirememiş olsam da bugün bir kez daha kısa kısa üzerlerinden geçmek istiyorum. Çünkü farkettim ki, kullandıkça ürünler hakkında ufak ufak yeni şeyler öğreniyorsunuz. İsterseniz 1 yıldır kullanıyor olun, 2. yılın sonunda daha farklı bilgilerle doluyorsunuz. 


PRS Eyeliner : Uzun zamandır başka bir eyeliner kullanmıyorum. Sanırım yaklaşık 7-8 aydır kullandığım bu ürün gerçekten çok bereketli. İlk günkü gibi ürün fırçaya geliyor ve fırça ucunda her hangi bir ayrım olmadı. Bazı ürünlerin fırçaları(uçları) bir süre sonra tel tel ayrılırken, bu üründe olmadı. Ancak son zamanlarda biraz daha yumuşak bir görüntü istediğimden dolayı jel eyelinera geçtim ancak çarpıcı gözler için en sevdiğim görüntüyü veriyor, kalıcılığı ve gün içerisinde siyahlığını koruması en sevdiğim özelliği.

GOSH Boombastic : Bu ürünle lansmanda tanıştım, her gün kullandım ve geçen ay itibarıyla bitirdim. Biter bitmez 2. kutuyu aldım ancak bu almış olduğum ilk kullandığımdan çok farklı. Kirpikleri uzatması, simsiyah yapması ve dolgunlaştırmasına hayran olduğum rimel, bu tüpte tamamen şekil değiştirmiş. Siyahlığı, uzatması aynı ancak bu sefer hiç dolgunlaştırmıyor. İçerisindeki ürün miktarından mı, yapısından ya da bozuk olup olmadığından mı bilemiyorum ancak o beğendiğim Boombastic gitmiş, yerine sıradan bir rimel gelmiş.

Wet'n Wild Comfort Zone : İlk başta dikkatimi hiç çekmeyen bu far paleti, elime geçmesiyle sağ altta bulunan ve herkesin çok beğendiği farı bir kez kullanmamla tüm fikrim değişti. Kremsi yapısı, renginin farklılığı en güzel yanı. Kremsi olmasından dolayı, far bazıyla kullanılmadığında göz kapaklarında birikme yapıyor. Kalıcılığı orta üstü.


Urban Decay Naked Basics : İlk high end ürünüm olmasından dolayı, yeri her zaman ayrı olan bu paleti, sadece ilk ürünüm olmasından dolayı değil, tüm renklerini çok severek kullandığım için burada yer almaya devam edecek. İçerisinde 6 renk bulunan palette, 5 adet mat 1 adet ışıltılı far bulunuyor. Tüm paleti kullanarak ortaya mükemmel bir makyaj çıkartabilirsiniz. Özellikle kalıcılık, pigmentasyon ve kolay dağılması sayesinde tek bir palet ile ihtiyacınızı karşılayabilirsiniz. Ve bir hatırlatma : Urban Decay 25 Nisan'dan itibaren Sephora'larda satışa çıkacak!

Too Faced Chocolate Bar : Henüz elime yeni geçmesine rağmen koleksiyonumun demir parçası oldu bile. Özellikle "Salted Caramel" rengi için aldığım palette diğer renkler de güzel iş görüyor. Pigmentasyonu zayıf olsa da, tek bir renk için bence değer. Yine içerisinde ki farlar ışıltılı ve mat yapıda ancak bazsız çok güzel sonuç vermiyorlar. İçerisinde bulunan 3 farklı göz makyajı örneği ile değişik makyajlar deneyebilirsiniz. Ve yine tek palet ile tüm göz makyajınızın yanı sıra, aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz. 

The Body Shop Coco Deluxe #245 : Bu farı 3 al 2 öde sırasında alacak bir şey bulamadığım için aldım, tabi rengine baktım ancak bu kadar güzel çıkabileceğini, tek far ile buğulu makyaj yapabileceğini tahmin etmiyordum. Pigmentasyonu, dağıtılması ve kalıcılığı beklentimin çok üzerinde. Yine içerisinde parıltılar bulunduran, kızıl/kahve olan bu farı, yoğun olarak göz kapaklarınıza uygulayıp, katlanma bölgesini karıştırdığınızda sanki 2 farklı ürün kullanmışsınız havası veriyor. Fiyatına göre çok başarılı bulduğum nadir markalardan ve nadir ürünlerden. Diğer renklerinden de almamak için kendimi zor tutuyorum!

Sevgiyle kalın... 
---------------------------------------------
instagram : _ezgierdogan_
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Ben de The Body Shop'un farlarından şampanya ve turuncu renkli olanlarını kullanıyorum ve çok memnunum. Kızıl kahve bir rengini daha almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan hepsini, tam benlik renkler :)

    YanıtlaSil
  3. Uzun zamandır bloglardan uzak kalmıştım, temanı değiştirmişsin. Telefondan girmiştim birkaç kere ama teman farklı gözüküyordu mobilde. Çok hoş olmuş, çok beğendim. :)

    Ben göz kapaklarım birbirinden çok farklı olduğu için malesef eyeliner veya far kullanamıyorum. Hele hele eyeliner farkı daha da belirginleştiriyor. Belki makyaj hilesiyle o görüntüyü düzeltebilirim ama nasıl yapacağıma dair hiçbri fikrim yok. :)) Yine de pastel tonlarda bir palet alıp hafifçe yapmayı istiyorum. O yüzden comfort zone'u arıyorum uzun zamandır ama henüz bulamadım =/

    YanıtlaSil
  4. merhaba tatlım bloğunu takibe aldım bende beklerim esen kal:)

    YanıtlaSil