Too Faced Chocolate Bar


Kozmetik sevmek, bağımlı olmak, bir ürünü alana kadar kişinin içinin içini yemesi, elinin altında durması ve o ürüne sahip olmanın verdiği mutlulukla ölçülüyor. Ben bağımlı mıyım? Kozmetik sever miyim? EVET! Hiç kullanmayacak olsam da, aklımda duracağına elimin altında dursun diyorum ve o ürünü alıyorum. Ama artık eskisi gibi, her beğendiğime koşmuyorum. EN ÇOK beğendiğime yöneliyorum. Böylelikle bilinçsiz alış verişten ve para saçmaktan kurtuluyorum. Niye bu kadar uzun girizgah yaptım derseniz, Twitter ve Instagram'dan sorduğumda bu palet için çoğunlukla olumsuz yorumlarla karşılaştım. Ancak oralı olmayıp, Fransa'ya giden patronum sayesinde bu ürüne kavuştum.


İçerisinde 16 adet far bulunuyor, bunların 4'ü mat, 12'si ışıltılı. Her birinin pigmentasyonu çok farklı. Işıltılı olanlar biraz daha az renk verirken, mat farlar biraz daha pigmentli. Bu denli pahalı ürünlerin pigmentasyonun biraz daha iyisi olması bekleniyor. Renkler, ıslak uygulamada daha iyi sonuç verirken, kalıcılıkları da daha iyi oluyor. Göz kapaklarım yağlı olduğu için hiç bir marka far, bazsız iyi sonuç vermediği için, bu konuda çok açık olamayacağım size. Zaten hiç biri durmuyorken, Too Faced'in de durması beklenemez.


İçerisinden çıkan makyaj örnekleriyle palet daha güzel bir hal alıyor. Aşağıdaki her 3 uygulamayı da denedim, benzeme oranı az olsa da ortaya normalde yapmadığım makyaj şekilleri çıktı. Bu nedenle yeniliklere açık olduğumu gördüm.


Sephora "Hot Now" ile bu ay paleti sınırlı sayıda 129 TL'ye satışa çıkardı. Hala var mı mağazalarda bilmiyorum ancak tek bir palet olsun, pigmentasyonu çok önemli değil, baz ve ıslak uygularım diyorsanız, içerisinde sıcak tondan soğuk tona bir çok alternatif barındıran, mis gibi kakao kokan bu paleti tavsiye edebilirim. Ancak bir kez daha belirtmekte fayda görüyorum, bu palet tam olarak fiyatının karşılığını veren bir palet değil. Lütfen bunu göz önünde bulundurmayı unutmayın!


Sevgiyle kalın... 
---------------------------------------------
instagram : _ezgierdogan_
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. en sevdiğim paletlerden biri .. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Beklediğimden uygun fiyata satılmış, ama tam da dediğin gibi parasını hak ediyor mu orası tartışılır.

    YanıtlaSil
  3. Bu palet yerine yakında Sephora'da satışa çıkacak olan Urban Decay paletler pigmentasyon ve kalıcılık olarak daha mantıklı gibi geliyor bana.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil