Kiehl's Lansmanı


Geçtiğimiz hafta Kiehl's'in yeni çıkardığı Daily Reviving Concentrate ürününü tanımak için Mixer adlı mekanda bir etkinlik düzenlendi. Çok şık ve nezih bir ortamda yapılan sunumda, Kiehl's'in çok sevilen gece serumu Midnight Recovery'nin gündüz versiyonu tanıtıldı. Midnight Recovery'i de kullanmış biri olarak, gündüz bakım serumunu büyük bir merakla inceledim. 


Ürünün içeriği 10 farklı bitkiden oluşuyor, 2-3 pompa ile tüm cilde masaj yaparak uygulanıyor ve cilt daha parlak, daha pürüzsüz ve daha sağlıklı görünüyor. Ürünü orada elimizde denerken bile verdiği tazeliği çok beğendim, uzun kullanımda ise ne olacağını burada paylaşacağım. Ürün hakkında aklımda kalan en büyük özellik ise, sivilce yapmıyor oluşu. 2 haftalık kullanımda cildimde bazı değişimler gözlemledim ancak bunları açıklamak için henüz erken.


Bir bölmede ise, istediğimiz kokuları oluşturabileceğimz bir masa bulunuyordu. Ben zencefil, portakal, limon ve vanilya karışımı yaptım. Şu anda yatağın baş ucunda asılı duruyor. Ayrıca Mixer'in de lokasyonunu ve tasarımını çok beğendiğimi söylemeden geçmeyeyim.


Slogan ise bence çok güzel #geceonargunduzkoru :)

Sevgiyle kalın...
---------------------------------------------
instagram : _ezgierdogan_
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. ezgicim piknik temalı fotoğrafına bayılmıştım :)

    YanıtlaSil
  2. bakalım ben de memnunum şimdilik ileride ne olacak...

    YanıtlaSil