Dikey - "Sen ve Ben" Video Çekimi

Merhabalar,

Uzun zaman sonunda hem Youtube'a video yüklemenin hem de bloğa yazı yazmanın mutluluğu içerisindeyim, ayrıca böyle bir şeyle de geri dönmek bana ayrı mutluluk veriyor. Yakın zamanda burada ve Youtube'da daha etkin olacağıma söz veriyorum.


Dikey grup üyeleri yakın arkadaşlarım olup, performans videosunda makyajlarını yapmamı teklif ettiklerinde çok mutlu oldum, elime yüzüme bulaştırmaktan çok korkuyordum, bir de erkeklere yapacak olmanın garip heyecanı vardı üzerimde, lafı fazla uzatmayayım hem eğlendiğimiz, hem video çektiğimiz hem de çokça emek verdiğimiz klibi sizinle paylaşıyorum. Buradan ulaşabilirsiniz :)

Dilerseniz ilk videolarını da buradan izleyebilirsiniz.

Onlara ulaşabileceğiniz diğer adresler :

Share this:

,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder