Seyahat etmeyi sevenlerin tercihi

Geçenlerde annemin ilkokul arkadaşı -eskiden sosyal medya yoktu, şimdilerde sosyal medya açan günümüz annelerinin eski arkadaşlarını bulması ve onlarla iletişime geçerek birbirlerini ziyaret etmesi ya da buluşmaları gırla- Çiğdem Teyze'yi ziyaret ettik. Daha önceleri Yalova'yı geçerken görmüş ancak hiç bulunmamıştım. Bu nedenle annemin "gidelim mi?" sorusuna duraksamadan evet dedim ve hemen bilet işlerini halletmeye koyuldum. 



Daha önce uçak bileti için kullandığım site Valiz.com'dan İDO biletleri alabildiğimi görünce de hiç düşünmeden sitenin adresini yazdım. Online alışveriş gurusu olduğumuzdan da kısa sürede satın alma işlemini gerçekleştirdim. Hatta tarihi yanlış almışım ve arayarak seyahat tarihlerini hemen değiştirdim. Bu da ayrı bir güzellik oldu. 

Yalova'yı ilk ziyaretimiz olduğunu söylemiştim, ayrıca Çiğdem Teyze'nin de dalında uzman olduğu bir işi var. Bu nedenle yaklaşık 3-4 ay daha hafta sonları bize Yalova yolu gözüktü. Döner dönmez ilk iş olarak önümüzdeki 2 ziyaretin biletlerini aldım. 

Eğer siz de İDO ile yolculuk yapıyorsanız siteye bakmanızı tavsiye ederim.


Okuduğunuz için teşekkürler!
Görüşmek üzere!

Share this:

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Bloglardan çok faydalı şeyler öğreniyorum. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil