Partiliyor Muyuz?

365 gün içerisinde en sevdiğiniz gün hangisi? Benim en sevdiğim gün doğum günüm! Yani 20 Şubat. İstisnasız, yıllar içinde hiç değişmeyen tek sevdiğim gün olabilir. Bakarsınız ileride çocuğum olur ve bu gün değişebilir ama hayatımın dönüm noktaları dahil hiç bir gün benim hayatımda çok sevdiğim bir gün olmadı bu zamana kadar. Kendi doğum günümü ne kadar sevsem de aslında sürpriz partiler yapmayı, çok yakınımdaki insanları mutlu etmeyi de çok seviyorum. Bugün sizlere de bu konuda yardımcı olabilecek bir siteden bahsetmek istiyorum.

Doğum günlerinizin vazgeçilmeyen olayı tabii ki partiler değil mi? Bir parti düşünün, tüm organizasyonu tek bir elden yürütülen. Fotoğrafçısından  şoförüne, servis elemanından temizliğine kadar her şeyle ilgilenen sizi sizden daha fazla düşünen bir ekip! Olmazsa olmazı müzikten, gösterilerden ve yiyecek-içeceklerden bahsetmiyorum bile! Tüm parti ürünleri niceyaslara.com'da karşınıza çıkıyor.



Sitenin ilk girişinde gözünüze çarpan planlayıcı her derde deva. Benim özellikle sitede en çok ilgimi çeken kategori parti malzemelerinin olduğu bölüm oldu. Tabak setleri, magnetler, kişiye özel hazırlanmış fotoğraf çerçeveleri, süsler ve daha niceleri. İnsanın bir an önce parti yapası gelmiyor mu sizce de?

Aralık ayında küçük kuzenimin doğrum günü var, planım ona burada bir çok parti ürünü almak, eve insanlar doldurmak ve sürpriz yapmak. Aklımda özel yemek takımları, tavana asabileceğim süsler, gelenlere hediye edebileceğim anneme dair bazı ufak şeyleri barındıran magnetler hazırlamak ve duvarları süslemek. Bunun için de tabii ki burayı tercih edeceğim.

Siz de bu site üzerinden doğum günü organizasyonu yaparsanız ya da parti ürünlerinden satın alıp kullanırsanız bana haber vermeyi unutmayın olur mu?

Okuduğunuz için teşekkürler, sevgiler!

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder