Evmanya Ev Alışverişi

Genellikle mağazadan alışveriş yapmayı sevmeyen bir yapım var. Online alışveriş çıktığından beri çoğu ihtiyacımı bununla karşılıyorum. Bazı sağlık sorunları nedeniyle bir süre önce mutfak alışverişini bile online yaptım. Bu yüzden bir çok site hakkında bilgi ve deneyim sahibiyim, aslında bakarsanız her günümüz insanı gibi. 
Daha önce başka yazılarımda da bu konuya çokça değindim. Bugün ise yaklaşık 15 yıldır kullandığım yatağımı nasıl değiştirdiğimden bahsedeceğim. Evmanya'da bir çok kategori bulunuyor, az önce de bahsettiğim gibi işim son zamanlarda en çok mobilya model seçeneklerine bakmak oldu. 

Mobilya seçmek düşündüğümden çok daha zormuş, bunu farkettim. Çok fazla çeşit, çok fazla seçenek ve çok fazla zevkli, güzel ürün bulunuyor. Birine bakarken, diğerinde gözün kalıyor. Bu durumda fiyat performans değerlendirmesi yapmak en doğrusu geliyor. Bu nedenle son model ürünlerin sıkça indirime girdiği sitelere yöneliyorum. 


Ben ne kadar yatak odası takımı bakmak için siteye girmiş olsam da, şu yukarıda görmüş olduğunuz ürünlerden de satın almış bulunuyorum. Haus Zigzag kitaplık ve burada bulunmayan Bestline Fonksiyonel bilgisayar masasını (amacı için kullanmıyorum tabii ki) da kapmış bulunmaktayım.

Neredeyse her gün farklı ürünlerde indirim olan siteyi özellikle kısayola eklemeniz gerektiğini düşünüyorum.

Sevgiler!

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder