Yves Rocher Kozmetik Ürünleri Genel Yazı

Merhabalar,

Daha önce bir çok ürününden bahsettiğim bugün de (yukarıda bulunan "arama/search" yerinden geçmiş yazılarıma ulaşabilirsiniz.) Yves Rocher'in makyaj ürünlerinden bahsedeceğim yazımla karşınızdayım.

Yves Rocher'in doğal içerikli olduğunu sanıyorum ki hepimiz biliyoruz. Yves Rocher ile ilk tanışmam göz altı torbalarımdan ve morluklarından kurtulmak için bir ürün arayışımın başlamasıyla oldu. Çelik başlı jel bir ürününü - şu anda satışta olmadığını biliyorum - kullandım, uzun vadede işe yarayan bir ürün oldu. Bu ürünle tanıştıktan sonra da markanın diğer bir çok daldaki ürünlerine bakmaya başladım.

Sanırım 2. kullandığım ürün ise tırnak uzatma/bakım ojesi oldu, hem tırnakları güçlendirdi hem de uzattı. 2. kullandığım ürünün de işe yaraması sonrasında ise başka ürünlerine bakmayı sürdürdüm.

Şu anda Yves Rocher'in en severek kullandığım makyaj ürünlerini sıralayacağım. İlk olarak bahsetmek istediğim ürün, mat olmayan rujları matlaştıran dudak kalemi.


Uzun süre kullandığım bir diğer ürün ise Ultra Yoğun renkli rujlardan Pastel Eflatun rengi. Mat olmasa da dudaklara doğal bir renk verişi ve kalıcılığı nedeniyle tercih ettiğim bir renk oldu.


Bunların dışında kapatıcı, rimel, fondöten gibi bir çok ürününü denedim ancak özellikle matlaştırıcı dudak kalemini ve bakım onarım ojesini şiddetle tavsiye ediyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler, sevgiler!

Share this:

,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder