Bodrum'da Tatil Başkadır

Merhabalar,

Genellikle yaz tatili yerine kış tatilini tercih ederdim, ta ki geçen yaz Bodrum'da tatil yapana kadar. Benim için en önemli olan şey bir yerin popüler olması değil, avantajlarının olması. Denize uzaklığı, havasının durumu, denizinin berraklığı, mekanların iyiliği, yemekler vb bir çok şey benim daha fazla dikkatimi çekiyor. Örneğin bu seneki tatilimi de bu şekilde, geçtiğimiz aylardan planladım. Hem bu şekilde tatile kadar kafam rahat ediyor hem de uygun fiyata bir çok otel bulabiliyorum. Bodrum'daki otelleri ararken karşıma Jolly Tur çıktı, ilk olarak siteyi incelediğimde gözüme çarpan bir kaç oteli kenara not ederek, internetten hemen araştırmaya başladım. Hangi oteli seçtiğimi söyleyemeyeceğim ama çok çok çok uygun bir fiyata rezervasyonumu yaptırdım.



Bodrum'dan uzun uzun bahsetmeme gerek yok sanırım, Kule Bar'a gitmeden ölmeyin demişler - yada dememişler ama siz yine de gitmeden ölmeyin-, Bodrum mandalinasını yemeden de keza aynı şekilde.



Kısacası güzel bir tatil arayışı içerisindeyseniz hemen Bodrum'u araştırmaya ve en güzel oteli bulmak için Jolly Tur'a ışınlanıyoruz, çünkü hem uygun, hem hesaplı hem de çeşit çeşit :)

Sevgiler ve şimdiden herkese iyi tatiller!

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder