Gratis İndirim Alışverişi #27

Merhabalar,

Daha önce bir milyon kere söylemiş olduğum "bir şey almayacağım, bir şey almayacağıııııııım" çağrılarıma bir kere daha kulak asmayarak bugün iş çıkışı kendimi tutamayıp gittim Gratis'e.. Düşündüm de Gratis'e gitmeyeli 1 ay olmuş hatta geçmiş bile! Neyse yine kendimi avutacak bir şey buldum, rahatım :)

Yine yüklü aldım belki ama aklımda olmayan bir şeyi almadım en azından, yarı ihtiyaç yarı merak/koleksiyon manyaklığı sonucu aldıklarım şu şekilde;


Benri pamuklarını beğendim hem de %40 indirimle uyguna gelmiş oldu.
Essence Me&My Ice Cream koleksiyonundan bir şey almazsam olmazdı. Bu tırnak ürünlerinden başka bir şey de pek dikkatimi çekmedi açıkçası. Beğenmedim ben pek :/ Bu tırnak şeysini de almıştım başka bir şeklini, kullanamadım heba oldu boşuna ama bu sefer düzgün yapmaya çalışacağım** :)
Şimdi gelelim The Balm'a, almadığım Shady Ladyler, tekli farları ve Time Balm fondoteni kalmıştı.Hazır 1 alana 1 bedava iken kaptım hemen. %50 olmuş oldu fena mı :) ?
Her blogta mutlaka bahsedilen, ki zaten The Balm'ın kötü bir ürünü olduğunu düşünmüyorum! Bende de olması gerekiyordu!!!!!!! Neyse efendim, öncelikle şu Youtube çekilişini, sonracığıma hala devam eden 300 Takipçi Çekilişi'nin videolarını halletikten sonra bu güzellikleri yazacağım**

Beni izlemede kalın anacığımm:))

Sevgiyle kalın... 

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. Ben de Shady Lady vol.1 aldım beğenecek miyiz bakalım :) Güle güle kullan hepsini! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vol.2'yw bayıldım, en kısa zamanda Vol.1'e de bakacağım** :)

      Sil
  2. Tübeeğ..tübe gene yapmışsın yapacağını hemde yüklü bir miktarda maşallah güle güle kullan dicem canım artık :/ :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Lütfen öyle demeyelim şimdi :D El alışkanlığı :p Ama bunlar olmazsa olmazdı ama ama di mi amaa? :)))

      Sil
    2. Tabi canım kesin öylee el alışkanlığı,cepciler gibi hihi =))

      Sil