300 Takipçi Çekilişi! KAPANDI

Merhabalar,

Henüz devam eden mini bir çekilişimin olmasına rağmen günlerce söylediğim 300 takipçiye ulaştığımda yapacağım çekiliş ile karşınızdayım :)

Bu sefer 3 farklı grupta topladım ürünleri kendimce. Dilediğiniz gruptan birini seçip aşağıya yazmanızı istiyorum.

Şimdi bakalım ürünlerimiz nelermiş?

#1 numaralı paket;

Clarie's Mor Oje
MAC Lip Balm
Clarie's Siyah Maskara


#2 numaralı paket;

Essence 2'li Concealer
MAC Yeşil Oje
MAC Nude Dudak Kalemi


#3 numaralı paket;

MAC Lip Gloss
Flormar Fondoten
Clarie's Mor Oje


#1 , #2 ve #3'ten birini seçip BİRİ için çekilişe katılabilirsiniz, örneğin #1'i istiyorum mail adresim: abc@def.com gibi. Çünkü belki bu 3'lüden biri size hitap etmiyordur en çok istediğiniz çıkmayabilir!

Çekilişe katılmak için her zaman ki gibi sadece tek bir şartım var; O da bloğumun izleyicisi olmanız. Tek zorunlu şart budur.

Bu seferki biraz uzun olsun istiyorum, yine bir pazar gününe denk getirip bitireceğim. 

Son katılım: 21 Temmuz / Saat: 12:00

Daha fazla uzatıp meraka düşmek istemiyorum :)

* Ürünlerin hiç biri kullanılmamıştır, kendi paramla zaman içersinde alıp biriktirdiğim ürünlerdir. MAC'ler ELCA'dan diğerleri ise kendi mağazalarından alınmıştır.

Eğer isterseniz ara ara video çekeceğim, hatta bu 2 çekilişi de random.org ile değil kura ile belirleyeceğim ve videoya alacağım, o nedenle belki buraya tıklayarak YouTube kanalımı da ziyaret edersiniz:)

**Kargolar bana aittir, yurtdışından da katılabilirsiniz!

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

111 yorum:

  1. Merhaba
    çekilişin hayırlı olsun nice 300'lere
    bloğunun takipçisiyim
    #1 numaraya talibim.
    meltemzongor@hotmail.com
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. 2. pakete talibim. :) mektepli.seyma@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Merhabaaa. Guzel hediyeler icin tesekkur ederim. Blogunu Balbocegi ile Kozmetik adiyla izliyorum. Vee 1. Paketin bana cikmasini istiyorum. Mail adresim balbocegiilekozmetik@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba tatlım tekrar tekrar haayırlı olsun :D

    #1 numaralı paketine talibim :)merve bal adıyla takipteyim artık şansım dönsün istiyorum ya :D

    mervemrv91@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. merhaba canımm hayırlı olsun umarım bu sefer ben kazanırımm :)
    1. paketi istiyorum insallah cıkar :)) silatilla@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Takipcinim canim ve iki numaraya talibim :)

    Herkese bol sans..

    bengusss@msn.com

    YanıtlaSil
  7. selamlar,
    izleyicinim. #2 no'lu paket istiyorum, üç ürün de tam benlik.

    akmayangozkalemi@gmail.com

    sevgiler :))

    YanıtlaSil
  8. #1 olsun benim olsun :D

    gulsevsar@gmail.com

    zaten takipçinim her zaman ;)

    kolay gelsin cnm 2 çekiliş baya yoracak seni ;)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Takipçinim zaten. :)
    1.paket şansım varsa tabi :)
    mavilibayan@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba GFC seyda yılmaz,bloglovin seyseydaa olarak takipteyim:)
    #2.pakete talibim:)
    seyda.yilmazzz@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. merhaba :)
    gfc ve bloglovinden takipteyim
    #2 ye talibim :)
    htctsc92@gmail.com

    benim de devam etmekte olan çekilişim var, beklerim :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba.. Umarım biz de bir gün 300'e ulaşabiliriz :) hayırlı olsun..
    Mathilda'nın Dünyası adıyla izleyicinim.
    Set 1'e talibim.
    baytar.merve@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. selamlar,
    set #1 e talibim :)
    meryem.uzun@gmail.com

    İnşallah ben de günün birinde 300 e ulaşırsam, boşver 300ü 100e ulaşırsam bende çekiliş yaparım :)
    zaten hali hazırda 2 takipçim var (bunlardan biri sensin ayrıca, yerin bende ayrı) :)

    YanıtlaSil
  15. merhaba begum kerem adıyla takipçinim
    bloglovindede krmbgm alp adıyla takipçinim

    1. pakete talibim

    daha nice 300 lere :)

    kerembgm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Benim de bloğumda 300. kişiye 1 kaldı, hadi hayırlısı :)
    Eğer şanslı kişi olursam 2 numaralı pakete talibim :)
    GFC: Elif Nur
    oceciklerim@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Çekilişin hayırlı olsun :)
    1. sete talibim :)
    Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. #2 olsun benim olsun :) çekiliş bolluğu yaşattın bize teşekkürler ..esra-yapici@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. 1. Set harika tam benlik... Ama bende sans yoktur ki :)
    Blogda kader bloglovinde hayatincoptenekesi adiyla izleyicinim zaten
    hayatincoptenekesi@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  20. #2 benim olmalı! m_frantic ismiyle takip ediyorum. mail: gokcelik89@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Merhaba.
    Kimse #3 dememiş. Yetim kalmasın ben diyim bari. :)

    Melis.
    kisiselbakimdunyasi@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. 1 süper yaa
    tavsiyesever@gmail.com
    Takipçinim

    YanıtlaSil
  23. zaten izleyicinim veee #1 numaralı paketi istiyorummm, sevgiler..

    trendpinari@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. 1 numarali benim olsa hic fena olmaz. takipteyim. sevgilerrr...
    yesimbozalp@windowslive.com

    YanıtlaSil
  25. takipçin we izleyicinim nagihan bozalp adıyla :)
    #2 numaralıyı beğendim herkese bol şans
    nagi2387@hotmail.com
    sewgiler^^

    YanıtlaSil
  26. Merhaba :):) Senin çekilişlerini bayılarak takip ediyorum .İzleyicinim zaten .
    #1 numaralı paket tam bana göre :) Umarım ilk Mac ürünüm bu çekilişden olur .
    Sevgiler...

    mrvcelikk@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. #2 numaralı paket hoşuma gitti :) ecezcan.88@gmail.com

    500'e de çabuk ulaşırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  28. Merhaba,
    GFC ve Bloglovinde deniz ve denizinsarkisi olarak takipteyim.
    #1 isterim :)
    yildiz_deniz@hotmail.com
    Herkese bol şans!

    YanıtlaSil
  29. Merhabalar. :) Ne kadar da güzel hediyeler. :)
    Nilsu Önder adıyla bloğunun izleyicisiyim.
    #2 yi beğendim.
    Mail adresim: nilsuonder@hotmail.com
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  30. Merhaba:)
    ezgi ezgi adıyla blogunu ve bloglovinini izliyorum, #1 numaralı pakete talibim:)
    Sevgiler...:)
    ezzo_ezgi_90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. izleyıcın olarak bende varım o halde canım ismailim1981@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bende 1 numaraya talimim ama dıgerlerıde olur fark etmez:)

      Sil
  32. merhaba, blogu mihriban mutlu adıyla, blogovini mihriban hacıoğlu adıyla takipteyim. ben 1.pakete talibim, hayırlı olsun inşallah.
    sevgiler.
    mihribanmutlu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. Merhaba, senem sarı olarak blogunuzu takip ediyorum.
    Şansım açık olsun...
    senem.sari84@gmail.com
    Senem Sarı

    YanıtlaSil
  34. Merhaba,

    reyhanates olarak takipçinim.

    #2 paketi beğendim.

    Reyhan Ateş
    unsett@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. Merhabalar blogtan ve bloglovinden takipteyim #1 numarali pakete talibim herkese bol sans gzmslk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. Merhaba elif_yldrm35 adıyla izleyicinim ve #1. paketi beğendim
    Sevgiler
    elif_yldrm35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. selamlar
    şeyda gündeğer adıyla takipçinim. #3 numaraya talibim.
    c.seyda@hotmail.com

    herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  38. Merhaba canim sen cekilis yaparsinda katilmazmiyimmm 3 cu sete talibim benim olsun benimm :D herkeze bol sans diliyorum tesekkurler
    nihalsweety@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. Çekilişin hayırlı olsun :)
    Daha nice nice 300'lere :)
    #1'e talibim..
    merve.ozhan_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. hayırlısı olsun
    "3e talibim tatlım
    kimse 3 dememiş
    izleyicinim
    g.cakir35@gmail.com
    gözde cakir

    YanıtlaSil
  41. Berry Cherry olarak izleyicinim :)
    #2 numaralı paketi beğendim , herkese iyi şanslar

    berryandcherryinferry@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. merhaba canım:)zaten izleyicindim:)
    2 numaralı pakete bayıldımmm:)

    ezgibasakkaygisiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. merhaba,İzleyicinzm. 1 numaralı pakete talibim :) ysmncnbz1903@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. merhabalar izleyicinim 1 numaraya talibiiimmmm=))
    iremekiz48@gmail.com
    sewgilerrr

    YanıtlaSil
  45. Merhaba
    İzleyicinim: bir makyaj blogu yazarı işte
    2. pakete talibim MAC ürünlerinden dolayı.
    makyajvehersey@hotmail.com
    makyajvehersey.blogspot.com
    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  46. Merhaba bloğunu izlemeye aldım.kumral28
    bloglovindede takipteyim http://www.bloglovin.com/kumral28
    2 numaralı hediyene talibim feride28@gail.com feride ismailoğlu

    YanıtlaSil
  47. Merhaba canım
    Güzel bir çekiliş düşünmüşsün.
    Ama ben paket 1 ile 3 arasında kararsız kaldım:)
    Seçim yapmam gerekirse paket 1 diyeyim o zaman.

    GFC:undenied
    Bloglovin:Herseydenbirtutam

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  48. Merhaba
    Bir günde 2 çekilişinede katıldım. Şansımı göreceğiz bakalım :)
    paket 1 en çekici geldi.
    yar bana bir eğlence adıyla izleycinim.
    meryemtvsnc@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. bende #1 istiyorum bakalım ne olacak:) sekercimeltem@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. merhaba #3 olsun benimkide:D ilyd0600@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. Merhabaa :) İzleyicinizim ve 1. pakete talibim.

    duyqu.m@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. istisnasız benim paketim 2 görür görmez vuruldum o pakete :)
    filiz özkan
    bloglovin:arwenfiliz
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. istisnasız benim paketim 2 görür görmez vuruldum o pakete :)
    filiz özkan
    bloglovin:arwenfiliz
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    http://www.bloglovin.com/ozlemel
    ozlemelmacigil@hotmail.com
    1 numara

    YanıtlaSil
  55. merhabalarr :)
    bende katılmak istiyorum
    asliaydin-_- adıyla izlemedeyim
    bende 3 e talibim :)
    aslinlife@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. izleyicinim. 2 grubu istiyorum
    kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. selamm:) blogunun izleyicisiyim bloglovinde de takipteyim:)
    1. paketi beğendiim:)
    ecosmus@hotmail.com
    herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  58. Blogunun takipcisiyim blogvinde de chelseahot adıyla takipteyimm ^^
    bende 1 numaralı gruba bayıldım ^^
    ozmeleknaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. Duygu Pınar olarak takipteyim.
    2. pakete talibim :D
    duyqu2p@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. Merhaba GFC ve Bloglovinde İnci Yüksel adıyla takipçinim :)
    blogumda paylaştım
    inciyuksel92@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. Merhaba çok güzel hediyeler seçmişsiniz :)
    GFC(kubrabaran) ve Bloglovinden(kbrabaran) takipteyim.
    1. pakete talibim ben :D
    kubrabaran_96@hotmail.com
    bol şans herkeese:)

    YanıtlaSil
  62. Merhaba 2 numaralı pakete talibim=)
    GFC( Nilgün Kahraman) Bloglovin( nilsulinindunyasi)

    nilsulinindunyasi@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. #2 yi istiyorum
    sena inanır olarak blogunu izliyorum
    sncnnnr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. Merhaba #1 benim olursa çok sevinirm. Bloğunun LibyLiby olarak izleyicisiyim. Bloglovinden ise Sibel Ecer olarak takipteyim.
    sibelecer13@gmail.com

    YanıtlaSil
  65. Merhaba hayırlı uğurlu olsun,hediyeler çok güzel:)

    Ben 1.pakete talibim,izleyiciniz oldum.

    sahdesign@hotmail.com

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  66. Merhaba,
    Çekilişin çok kaliteli olmuş, hayırlı olsun :) #1 'e talibim

    Bloglovinde takipçinim http://www.bloglovin.com/edasennn profiliyle.Burada da eda ismiyle takipçinim.

    EDA ŞEN
    eda.sen1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. Merhaba izleyicinim ve çekilişin çok güzel olmuş #2 yi beğendim şans benimle olsun
    Sevgiler
    bedirhan_gozel@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. canım zaten izleyicindim.
    #2 numaraya talibim :)
    kubmakeup@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. merhaba izleyicinizim.
    #2 numara tercihimdir.
    seher_uu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  70. MERHABA 1 NUMARAYA TALİBİM burcuakday@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. 3 noya talibim..

    hayaticindenn@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. 3 numaralı paketi istiyorum takipçinim mail adresim green_enigmas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. merhaba canım. makyajlikareler adıyla takipçindim zaten
    #2 numaraya talibim bende:)))

    makyajlikareler@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. Merhaba bloğunu izliyorum.
    senaygazoz@gmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler
    1 numarayı istiyorum.

    YanıtlaSil
  75. bloğunu siyahbeyaz1512 olarak takipteyim
    bloglovinde http://www.bloglovin.com/izmitlioglu/ olarak takipteyim
    #1 numaralı paketi istiyorum,eğer kazanabilirsem :)
    handan izmitlioğlu
    siyahbeyaz1512@mynet.com

    YanıtlaSil
  76. Merhaba, izleyicinizim..
    #3 numaralı paketi beğendim.. :)
    ist.fb.07@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. Merhaba izleyicinim.

    #1 numaralı paketi beğendim ben. :)

    tekask.a@hotmail.com

    YanıtlaSil
  78. merhabalar :)
    irem adik adıyla blogunun takipçisiyim :)
    3 numaralı pakete talibim :)
    ojebahcesi@hotmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  79. 2. pakete talibim ..
    buçe kaya olarak izleyicinim :)
    canbuceozcan@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. 3.paketi istiyorum :)
    Kübra Başer olarak izleyicinim.
    asomania.kbra@gmail.com

    YanıtlaSil
  81. Merhaba çok düşünceli bir çekiliş yapmışşsın daha daha 300 lere. #3 pati beğendim
    Sevgiler
    serena18@mynet.com

    YanıtlaSil
  82. #3 'e talibim.
    Takipçinim.
    irem_yusuf44@hotmail.com

    YanıtlaSil
  83. harika bir çekiliş olmuş. #12i istiyorum. mail adresim eliferdogan1@hotmail.com bu arada izleyicinim

    YanıtlaSil
  84. merhaba #1 e talibim hayırlısıyla :)
    meral unal
    meralumeral@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  85. merabalar cyda adıyla izleyicinizim
    hediyeler çok tatlı
    1.pakete talibim ben de :)
    sevgiler
    ceyda çakıcı
    cyda_cakici19@hotmail.com

    YanıtlaSil
  86. 1i beğenim takipteyim
    eda_erarslann@hotmail.com

    YanıtlaSil
  87. takipteyim :)neslisah.gonulalan@gmail.com

    YanıtlaSil
  88. takipteyim :)neslisah.gonulalan@gmail.com #1

    YanıtlaSil
  89. Takibe inatla maalesef sonra deneyin diyor ama duzelir duzelmez takipteyim :(
    Iki numara benim olmalii :)
    Seda016@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. Merhaba:)
    GFC de asumanasuyum Bloglovinde Asuman Asu olarak izleyiciniz oldum.
    #1 e talibim :) Şans bana gülsünn:)
    Sevgiler
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. merhaba :)
    #1'i istiyorum
    grimsimavi@gmail.com

    YanıtlaSil
  92. Merhaba,

    bloğunu yeni keşfettim

    #1 numaralı set benim olursa sevinirim

    sibel ergen
    sibelergen55@gmail.com

    YanıtlaSil
  93. Merhaba hayırlı olsun adım Hatice uyuyankarinca@hotmail.com 1 paket inşallah çıkar :)Takip ettim öptüüüüüüm :)

    YanıtlaSil
  94. Merhaba :) buradan izleyicinizim.1. paketi istiyorum :) seyda.551@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. merhaba :) sanırım çoğu kişi gibi ben de #1 e talibim :) bloglovinden cansin kullanıcı adıyla takip ettim ccsati@gmail.com

    YanıtlaSil
  96. Merhaba izleyicinizim 1. paketi istiyorum :)
    sengulsevda@gmail.com

    YanıtlaSil
  97. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  98. Merhaba Gülay Berber ismiyle bloğunu izliyorum,ellerine sağlık 3 pakette güzel, benim için farketmez buna talibim diyip diğerlerini gücendirmek istemem:)kazanırsam hangisi olursa kabulüm.
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  99. merhaba;

    Leman C adıyla izliyorum

    #3 nolu pakete talibim :)

    lemanceran38@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. Merhaba, 3.nolu paket gerçekten yetim gibi kalmış yahu, ben de 3 diyorum :)
    Takipteyim bu arada:)
    miladannotlar@gmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  101. merhaba. ysmntz adıyla izleyicinim.
    3. paketi beğendim umarım şanslı olurum :)
    yasemin_tuz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  102. Bende sansımı denemek istiyorum öyleyse. Herkese bol şans. :)

    merve.yildiz@msn.com :)

    YanıtlaSil
  103. Selalar:) Ben Claire's bulunmayan bir şehirde olduğum için, Claire's yoğunluğu gördüğüm pakede yöneleyim:) Paket 1 için katılıyorum.
    Blogun B. Bilge isimli izleyicisiyim.
    yildirimbb@gmail.com
    Teşekkürler, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  104. Tuva Makyaj adıyla izliyorum :)
    1 numaralı paket çook güzel o yüzden o paketi istiyorum.
    atuva9@hotmail.com

    YanıtlaSil
  105. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  106. #2 :)
    Muhteviyat-ı Hayat tarafından GFC & Bloglovin'den takip ediliyorsun... ;)
    muhteviyatihayat.blogspot@gmail.com

    YanıtlaSil
  107. Merhaba
    nice 300 lere diyerekten Zeynep tür olarak takipcinim
    #2 noya talibim
    tur-karacam-zeynep@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  108. 3. Paketi istiyorum:)
    kcaglaa@gmail.com

    YanıtlaSil
  109. Son 1 gün kala çekilişinden haberim oldu, umarım katılımım geçerli olur :)
    İzleyicinim.
    Set #2'yi çok isterim :)
    b.u.se3@hotmail.com

    YanıtlaSil
  110. selam
    izleyicin oldum
    2 numaraya talibim
    bakimlianne@gmail.com

    YanıtlaSil