Gratis İndirim Alışverişi#2 #28

Merhabalar,

Bildiğiniz gibi bugün Gratis indiriminin son günüydü. Bu sefer ihtiyaca yönelik annemle birlikte yaptığım alışverişi fotoğrafladım.


Garnier'in 50 faktörlü güneş kreminden aldım, 2 adet Garnier ürününe Güneş Sonrası Rahatlatıcısı tarzı bir hediyesi vardı denemek amaçlı güzel oldu.
Benri pamuklarının kare şeklinde olanları bir çok blogger arkadaşım tarafından övülünce diski bırakıp bundan aldım :)
Son olarak gerçek bordo renkli ojelerim mefta olduğu için bir adet Flormar #321 aldım.

Aldıklarım bu şekilde. Artık bir şey almayacağım için bundan sonrası ürün tanıtımı / video şeklinde olacak.

Sizlere bir sorum olacak bununla ilgili.

Bundan sonrası için yol haritasını birlikte çizelim istiyorum. Videolara devam mı yoksa artık kesmeli miyim? Elimde yüklenmeyi bekleyen 2 video ve aklımda yapılacak çok fazla düşünce var, sizden öneri bekliyorum.

Ayrıca ürün tanıtımına ara verdim son zamanlarda, ona mı devam edeyim? Aklım biraz karışık gördüğünüz üzere. Sizden gelecek yorumlara göre şekillendireceğim** 

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

7 yorum:

  1. daha bol ürün tanıtımı! :))

    YanıtlaSil
  2. bence güzel bir plan dahilinde hepsi :)

    YanıtlaSil
  3. Ürün tanıtımlarına devam :))

    YanıtlaSil
  4. Akdılarını güle güle kulan :) ve videolarla yola devam !!

    YanıtlaSil
  5. Bence de biraz ondan biraz bundan devam et :) güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  6. Hem video hem yazı olsun blog yalnız kalmasın canım :D

    YanıtlaSil
  7. bence videolar ve bol bol makyaj ve ürün tanıtımı:)))

    YanıtlaSil