Ürün İncelmesi#27: Wet'n Wild Kaş Kiti

Merhabalar,

Bugün sizlere yeni almış olduğum Wet'n Wild'ın bu kaş kitinden bahsedeceğim.

Bunu yine Gümrük Ürünleri satan yerden aldım. Hiç açılmamıştı ancak yazılar silinmiş onu görüyorsunuzdur. Ama güvenlik etiketini ben söktüğüm için çok sevinçliyim :) Bir de Wet'n Wild'ın hiç açılmamış göz kalemleri vardı. Morunu alıp iş arkadaşıma hediye ettim. 3-4 ürün vardı aslında bu sefer, diğerleri feci hırpalanmış.

* Ayrıca benden duyup giden arkadaşlar hakkında da konuştuk. Sizlere çok teşekkür ettiler. Yeni ürünler gelmemiş henüz, geldiğinde ben haber vereceğim sizlere:)

Bu minik kutucuğun ön tarafı bu şekilde;


Arkasında ise içindekileri anlatmış. 2 adet biri açık diğeri koyu olmak üzere toz far, 1 adet sabitleyici wax, 1 adet fırça ve miniminnacık bir cımbızı var:)


Açık rengini cımbızı çıkarırken tırnakladım biraz:) Yoksa hiç iz yoktu üzerinde* Farları tam rengini veremeyecekmiş edası yarattı bende. Biraz zorladım kağıt üzerine çıksın renkleri diye. Belki fırçayla uygulamada ve tene uygulamada değişik olur diye umut ediyorum..


Burda ise minnak cımbızı görebilirsiniz. Henüz denemedim ama işe yarayacak gibi gözüküyor^^


Henüz deneme şansım olmadı, gün içerisinde deneyip yorumlarımı yapacağım. Aslında son zamanlarda alıp kullandığım ve her seferinde "yorumunu yapacağım" dediğim ürünleri hiç yorumlamadığımı farkettim. Eğer hafta sonu müsait olursaaam sizlere son zamanlarda alıp memnun kaldıklarım/kalmadıklarım hakkında bir video yapmayı düşünüyorum. Stay tuned :)

Sevgiyle kalın...


Share this:

, , ,

CONVERSATION

8 yorum:

  1. Okuyorum hep yazıları ve merak ediyorum.Nerde alınıyor bu ürünler?Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan:) Kalemleri de merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok bir şey yoktu kalemde, mor ve kahve vardı. Bakabilirsen bakmalısın bence:)

      Sil
  3. Tatlım bende gittim ama kadın aldığım ürünleri kasaya götürünce hepsini etiketin 3 katı yaptı. Çok bozuldum aldıklarımın yarısını bırakmak zorunda kaldm. Türkiyede bulunmaz diye helena rubinstein in maskara aldım. Bugün kullandım. Yandı pişti gözlerim. Tüm gözüm siyah rimel almama rağmen lacivert oldu. Hatta suratım bile meğer gözüm yaşardıkça rimel akmışda akmış. :-( başka ülkelerde drugstore olan türkiyede olmayan allık ve far aldım çok kaliteli çıktı anck yurtdışındaki sıfır fiyatı ile aynı fiyata aldım nerdeyse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç öyle bir şeyle karşılamadım ve cidden çok üzüldüm. Bir daha gittiğimde belirteceğim bu durumu :(

      Sil
  4. Merhaba,
    Ben de geçen hafta alışveriş yapmış ve bir post hazırlamıştım.
    Benim için keyifli ve ilginç bir alışverişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm yazını, çok güzel şeyler almışsın sende:)

      Sil