Yöntem Kozmetik

Merhaba arkadaşlar,

Yeni bir haberle karşınızdayım. Çalıştığım firma 2 farklı alanda çalışmakta. O nedenle bu haber kulağıma çok güzel geldi :)

Kavacık'ta olan bu firma aslında parekende çalışmıyor, toptancı firma. Ancak diğer mağazalara verilen ürünlerden kutuları zarar görmüş ürünleri geri alıp yenisini veriyorlarmış.

Fotoğraflarını görmüş olduğunuz ürünler gerçek/orijinal olan ürünler ve fiyatlarının da çok uygun olduğunu öğrendim. Ben gidemedim tabii ki bugün öğrendiğimden. Ama belki dedim Kavacık tarafında olupta uğramak isteyen olur. 

Sitelerini buradan inceleyebilir, distribütör oldukları markaları görebilirsiniz. Adres bilgisi de internet sitelerinde mevcut, çünkü tam yerini bilmiyorum :)



**Henüz gitmediğim ve ürünleri bilmediğim için sadece sizinle paylaşma isteği duydum. Umarım Gümrük Malları satan yer gibi olmaz! Ayrıca Çarşamba günü Kavacık'taydım pek bilmem oraları ama orada da şimdi boşaltılmış olan bir "Gümrük Malları" satan dükkan gördüm! Demek ki Şevval tek değil :p

Sevgiyle kalın...

Share this:

CONVERSATION

5 yorum:

  1. Şunlardan niye avrupa yakasında yok ki kavacık taraflarını bende hiç bilmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2012 yılında gümrük malları satışı Avcılar'daymış. Netten bir araştırdım da bulunduğu İş Merkezi'ni hatırlamıyorum şu anda, istersen bir bak :)

      Sil
  2. Antalya da neden böyle yerler yok yaa :(

    YanıtlaSil
  3. Kavacıkta mı şok oldum bana 5 dakika yani :) nerede peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerini tarif edemem çünkü Kavacık'ı hiç bilmiyorum :(
      Ama adresini internet sitesinden aldım;
      Fatih Sultan Mehmet Cad. Otağcı Sok. No:1
      Ak İş Merkezi Kat: 3-4 Kavacık - Beykoz - İstanbul

      :)

      Sil