DIY Dosyası : Krem Allık

Merhabalar,

Yeni bir yazı dizisiyle karşınızdayım. Bunu yine videoya aldım ki sizler de daha kolay olarak deneyebilin istedim. Ancak acemiliğime denk gelmiş olacak ki, ilk şeklinin fotoğrafını çekmeyi unutmuşum videoya aldığımdan dolayı ama bundan sonra ki DIY'larda mutlaka öncesi/sonrası gibi fotoğraflar olacak. Bu itirafı da yaptıktan sonra şimdi nasıl yapıldığına gelelim. Videoda ayrıntıları mevcut ancak izleyemeyecek olanlar için dilim döndüğünce anlatmaya çalışayım.

Elimde Sephora'nın kırılmış bir allığı vardı, internetten araştırırken krem allık yapımını gördüm. Hem içinde kalan allığı hem de kabını değerlendirmek için denemek istedim.

Önce ayrı bir kaba yoğun bir vücut losyonu koydum, üzerine de istediğim renk olana kadar toz allıktan ekledim. Yalnız şunu belirteyim losyonla karışınca rengi açılıyor, onu dikkate alarak yapmalısınız :)

Normalde gül kurusu/mor rengi olan allık losyonla karışınca pembemsi bir renge büründü. İçerisine birazcık far da koyabilirdim ancak o başka bir DIY şeklinde olacak.

Sephora'nın kendi kabına koyup buzdolabında 1 gün beklettim ki kabın şeklini alsın hem de kendine gelsin. Sonuç ise aşağıda ki gibi oldu :)



Dilerseniz de buraya buraya tıklayarak nasıl yaptığımı da izleyebilirsiniz.

Son olarak ise duruşu bu şekilde;


Ben ilk DIY'mda başarısız oldum :( Losyonu fazla kaçırdığımdan yağlı bir görüntü çıktı. Burdan çıkardığım sonuç ve size önerilerim;
1- Losyonu öncelikle çok az koyun, sonra artırırsınız
2 - Far/allık gibi kullanacağınız ürünü mutlaka iyice toz haline getirin. Bende ki gibi pütürcükler şeklinde kalmasın
3 - Losyonu koyunca farın/allığın renginin açıldığını unutmayın!

Benim çıkardığım sonuçlar bu şekilde, umarım eksi yönlerini gösterip size yardımcı olabilmişimdir.

Sevgiyle kalın..


Share this:

, , ,

CONVERSATION

9 yorum:

  1. Bence ürünleri değerlendirmek için iyi bir yöntem. Eline sağlık. Sadece losyon yerine yüz kremi kullanmak daha mı iyi olur acaba diye düşündüm. Yanaklarda yağ butonu sivilce falan olmasın diye sen ne düşünüyorsun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz kremleri yoğun yapıda değiller ama işte. Ben de düşünmüştüm onu ama sonra baktım kullandığım krem çok sıvı yapıda vazgeçtim... Yanaklarda yağ bezesi olmuyor gerçi ama göz altına yakın yerlerde yapabilir tabii ki.

      Sil
  2. benim zavallı mac allığı da boyle yenilesem hiç fena olmayacak, süper fikir. Yüz kreminde ise, loreal youth code un kremlerini (4 aydır kullanıyorum), hem yoğunluğu hem de buna rağmen kolay emilip parlama yapmaması sebebiyle bu işe öneririm ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakacağım! Teşekkür ederim tavsiye için. Böyle bir krem varsa eğer (ki ben bilmiyordum) onunla yapmak daha mantıklı. Bence denemelisin en azından birazıyla:)

      Sil
    2. evet canım,en kısa zamanda, aslında videolu olarak deneyeceğim,hadi hayırlısı.. ;)

      Sil
  3. Bende krem allik yapmaya calismistim ama ben az krem koymustum hic surulmuyorsu bile :)) krem allik yapmaya calismadan omce ise top allikti onlar havan in dovecegi ile preslemistim icine de elimde bulunan simlerdende katmistim cok guzel olmustu keske o haliyle biraksaydim bunu tavsiye edebilirim canim :) seninki kotu olmamis ama bana rengi cok hos gelsi uygun gorebilirsen konturleme icinde kullanabilirsin belki :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok güzelim ya hiç güzel olmadı :/ Bir kere daha deneyeceğim doğru losyon ile :)

      Sil
  4. bu yaptığını da dudak için bir ürün olarak kullanabilirsin belki, rengi çok hoş aslında:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında olabilir ama ben pek parlak ve gloss tarzı ürünleri sevmiyorum:/

      Sil