Narecza.com'u Tanıyalım!

Merhaba arkadaşlar,

Uzunca zamandır tüm bloglarda görmüş olduğunuz narecza.com'u bir kez de benden dinlemenizi istiyorum :)


Bugün kendilerinden bir mail aldım, bir paket yollayacaklarını ve bir makale yazmamı istediler. Bu benim ilk PR deneyimim olacak o yüzden ilk önce site üzerinden anlatım yapmak istedim. Kendilerinden daha önce alışveriş yapmadım. Ben de herkes gibi bloglarda gördüm. Şimdi biraz inceledim maili aldıktan sonra, daha sonra ise ürünleri deneyip yorumlarımı da yapacağım ve mutlaka alışveriş yapacağımı da eminim biliyorsunuzdur:)

Sitede DDFNeostrataLa Roche PoseyAvene ve Bioderma gibi pek çok ürünün bulunduğu bir site. Hepimiz şu saydığım ürünleri kullanıyoruz zaten, yanlış mıyım? Neden narecza.com'a bir şans vermeyelim? :)

Ben ilk olarak Avene ve La Roche Posey almayı düşünüyorum. Peki siz alışveriş yaptınız mı bu siteden? Sizin düşünceleriniz neler? Beni de bilgilendirirseniz sevinirim...

Sevgiyle kalın...

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder