Saç Bakım Kürü / Bepanthen-Evigen-Bemiks-Badem Yağı

Merhabalar,

Sanırım ilk defa kozmetik dışı bir konudan bahsedeceğim sizlere. Bu sefer ki konumuz saçlar! İlk olarak Bayan Kozmetik'in sayfasında karşılaştığım bu kürü ilk okuduğumda denemeye karar verdim ve hemen aldım. Ancak daha sonra yazdıklarını okuyunca acaba sadece yıpranmış saçları mı onarıyor diye düşündüm. Ancak daha sonra Hz. Google'a yazdığımda karşıma çıkan sonuçları okuduğumda aynı zamanda saçları uzattığını da okudum. Bu yazılara buradan ve şuradan ulaşabilirsiniz.


Genellikle saça kürü uyguladıktan 4-5 saat sonra yıkamışlar, ancak ben de Bayan Kozmetik gibi cuma akşamı bu üç ampulü tatlı badem yağı ile karıştıp saçımın diplerine şırınga yardımıyla sürdüm. Daha sonra masaj yaparak iyice yedirdim. Saçlarımı streçleyip o geceyi öyle geçirdim ve cumartesi günü yıkadım. 2-3 gün oldu ama saçlarımda bir yumuşaklık hissetmeye başladım bile. Bunu 5 hafta boyunca tekrarlıyorsunuz. Daha sonra ise 2 hafta da bire dönüyorsunuz.


Şimdi gelelim artı ve eksilerine;

Olumsuz olarak söyleyebileceğim tek şey kokusu olacaktır! Bemiks'in nasıl koktuğunu hepimiz biliyoruz, bir de onun Evigen ile karıştığını düşünün! Ben kendime koku hassası derdim meğersem değilmişim! 3-4 gündür koku gram azalmadı ve ben onunla yaşamaya alıştım. Zaten yatak çarşaf yorganın kokusu bambaşka! Eğer çok hassassanız yapmanızı önermem.

Benim için bir diğer eksisi sanırım saç gürleştirmesi olacak! Çünkü ne zaman kuaföre gitsem hep aynı espriye maruz kalıyorum! Bu saçlardan 3 kişiye saç çıkar! Ne yapayım yani saçım gürse? Neyse efenim daha da gürleşirse saçım "saç kadın" olarak gezerim :)


Artıları ise;

Saçları çok yumuşak yapıyor! Bunu gözlemlediğim için rahatlıkla söyleyebilirim!
Parlaklaştırıyor, ki bunu da görüyorum saçlarımda.
Henüz daha ilk haftada olmamdan kaynaklı saçlarımı uzattığını söyleyemem amaa eğer cidden saçları çok hızlı ve sağlıklı uzatıyorsa önünde saygıyla eğilirim!

Bu kürü kullanan var mı aranızda? Siz de etkisi ne oldu, merak ediyorum..

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

57 yorum:

  1. Merhaba,

    Bu ampuller sampuanın içine de katılıyormus sampuanla birlikte de kullanılıyormuş. Ben denemedim henüz ama bu hafta içinde bu kürü ve ampulleri sampuanın içine katıp kullanıcağım.

    Umarım işe yarar, kokusuna bir şekilde katlanıcağız mecburen :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bu tarifte sinameki eksik saca en buyuk faydasi olan bitkidir kendileri...
    Ben 4 aydir uyguluyorum cok faydasını görüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende sinameki olanından uygulamıstım uc ayda saclarım çok hızlı uzamıstı :)

      Sil
    2. AYNEN SİNAMEKİ+BEPANTHEN+EVİGEN+BEMİKS+TATLI BADEM YAĞI KARIŞTIRIN SAÇA MASAJLA UYGULAYIN 2 SAAT BEKLETİP YIKAYIN 2 AY İÇİNDE FARK EDERSİNİZ UZAMAYI

      Sil
    3. AYNEN SİNAMEKİ+BEPANTHEN+EVİGEN+BEMİKS+TATLI BADEM YAĞI KARIŞTIRIN SAÇA MASAJLA UYGULAYIN 2 SAAT BEKLETİP YIKAYIN 2 AY İÇİNDE FARK EDERSİNİZ UZAMAYI

      Sil
    4. Sinamekini nasil koyuyoruz suyunu mu ilave ediyoruz

      Sil
  3. Merhaba, bende sinameki kürüne baslayacagim.O küründe icinde tatli badem ve bemix var. Saclari yumusatip, parlaklastirip ciddi anlamda uzatiyormus.
    Sendeki o gür sac problemi bende de var. Yok annemin karninda az daha dursam sirf sac olarak cikarmisim... Bide en sevmedigim kuafor esprisi mi desem laf sokmasi mi desem: Senin sacindan 2kisilik para almak lazim..

    YanıtlaSil
  4. valla sinameki bnde bi işe yaramadı 3 ay aralıksız kullandım :( ama bemiks ve bepanteni şampuana kattım kullanıyorumfaydası var cidden

    YanıtlaSil
  5. sinamekiyi sac icin nasıl kullanıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sinameki kullanmadım bu kürde. O yüzden bilemiyorum :)

      Sil
    2. ben bemix bephanten evingeni haftada 2 kez direk saçıma uyguluyorum ve şampuana karıştırdım uzamasına yararı olurmu sizce

      Sil
  6. Benim saçlarım belli bi boya kadar uzuyor ama daha sonra uzaması duruyor çok uzunda değil boyu normal bu şekilde olmasından çok sıkıldım.. yaza kadar belimde olsun istiyorum saçlarım.. bi çok siteye baktım öncesinde kuaförüm doğum kontrol hapını kırıp şampuanıma katmamı tavsiye etti.. zararı olurmu bilemedim ama artık bişey yapmak istiyorum bu ilaçları kullananlarında çok olduğunu gördüm sitelerde.. acaba şampuanıma yarım kutu doğum kontrol hapı ve 1'er ampul bunlardan koysam nasıl olur bu kadar ilaç karışımının bi zararı olmaz mı ?

    YanıtlaSil
  7. Benim saçlarım belli bi boya kadar uzuyor ama daha sonra uzaması duruyor çok uzunda değil boyu normal bu şekilde olmasından çok sıkıldım.. yaza kadar belimde olsun istiyorum saçlarım.. bi çok siteye baktım öncesinde kuaförüm doğum kontrol hapını kırıp şampuanıma katmamı tavsiye etti.. zararı olurmu bilemedim ama artık bişey yapmak istiyorum bu ilaçları kullananlarında çok olduğunu gördüm sitelerde.. acaba şampuanıma yarım kutu doğum kontrol hapı ve 1'er ampul bunlardan koysam nasıl olur bu kadar ilaç karışımının bi zararı olmaz mı ?

    YanıtlaSil
  8. sınamekı otu ıle tatlı baden yagı bemıks,bepanthen.evigen bunların hepsını aynı bır kapta bulusturuyoruz demı arkadaslar bunu denıycem ben bu gece sampuanımın ıcıne cam terebentı attım ınsallah hepsı bır arada zararı olmaz...

    YanıtlaSil
  9. arkadaslar yardımcı olursanız sevınırım aslında benım saclarım uzundu ama ben cok dokuldugu ıcın kestırdımsımdı ıse cok pişmanım...sinamekı otu bemiks ampul bepanthen ve evigen bunların hepsını aynı kabın ıcınde bulusturuyıruz demi...bırde ben bu gece sampuanımın ıcıne cam terebentını attım...onu kullanmaya devam etsem zararı olurmu sizce

    YanıtlaSil
  10. badem yağından ne kadar ekliyoruz

    YanıtlaSil
  11. Sampuanin icine koyulan ampuller ve yağlar vücutta killanma yapiyormu ? Dogum kontrol hapini deneyen bi arkadaşım sirtinda ve göğüs arasinda killanma olduğunu söylemişti. Bu yöntemlerde killanma yapar mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle bir sorun olmadı. 2 ay kadar kullandım..

      Sil
  12. Arkadaşlar, Evigen Ampul artık Eczanelerde Evin Ampul olarak satılmaya başlanmış, daha önce arayıp bulamayanların bilgilerine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar Evigen diye satılan Evin nin, EVİGEN AMPUL ile hiç alakası yok. Evigen Ampul yeniden eczanelerde satılmaya başlamış. Bilginize..Ayrıca Evin aldım kullandım hiç memnun kalmadım..

      Sil
  13. Duyduğum bi yöntem var onu denemekle başlıcam . Denemek isteyenlere öneririm iyi sonuç veriyormuş. Evigen amplu ve bildiğiniz doğum kontrol hapını sampuaniniza ilave edin.iyice eriyene kadar sallayin . En az 3 ay kullanımda sonucu göreceksiniz :-)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba bnde bemiksbepanthe evigen sinemaki ve badem yagini karistirip yapsam bisey olmaz dmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her hangi bir sorun olmaz, ben bazı ürünleri koymadığım halde, saçlarım çok hızlı uzamıştı!

      Sil
  15. Bna eczaneden bunlarida kullanmami sylediler o yuzden aldim ben pki sadece diplerine mi uygulamak gerekiyo bnm sacim biraz uzun ama zayif ve kirik oncelikle biraz kestirsem mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben diplere uyguladım, en son tüm saç derime masaj yaparak uçlarına da gelmesini sağladım. Çok sağlıklı bir uzama vermiyor, bu yüzden öncelikle kestirebilirsin istersen..

      Sil
  16. Peki cok tesekkur ederim yardimci oldugunuz icin

    YanıtlaSil
  17. benim saçlarım çok seyrek ve cildiyeci benim saçım için karışım bir yağ ve bi losyon verdi saçıma etkisi var ama saçlarım genetik olduğundan dökülmeler devam ediyor ve sonra ise bu ampulleri verdi ve yağ ve losyona karıştırmamı söyledi onları kullanacam inşallah bi etkisini görürürm bu durumu yayınlayan etkisini görmüş sanırım hücreler de bi gelişme varsa zaten saç da da etkisi olur

    YanıtlaSil
  18. badem yagı yerine zeytin yagıda uygun olurmu

    YanıtlaSil
  19. Benim saçlarım çok yıprandı bu evigen bemix ve bepantenin yıpranmaya karşı bi faydası var mı yoksa sadece uzatıyor mu?

    YanıtlaSil
  20. BEPANTHEN+EVİGEN+BEMİKS+TATLI BADEM YAĞI hepsini aldim arkadslar yapan arkadaslara sorm olcam hepsini karistiri0 yapiyorz degil mi hepsinde bir ampul mu yapaiyorz

    YanıtlaSil
  21. Peki yıpranmış saçlar için bir öneriniz var mı?

    YanıtlaSil
  22. Saçlarım çok dökülüyor faydası olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef ben dökülmeye iyi geldiğini düşünmüyorum

      Sil
    2. Dokulmeye cok iyi geliyor. Benim baya baya azaltti. Bu kur kisiden kisiye değişiyor.

      Sil
    3. camterebentı yagı tatlı badem yağı bemıx ampul bepanten ewın ampulu sampuanınıza katın yenı saclarda cıkarıo her yıkamada sampuanlamada 5dk bekletın

      Sil
  23. BEPANTHEN+EVİGEN+BEMİKS+TATLI BADEM YAĞI Bunlari aldim hepsini karistirip haftada 1 kez sadece sac diplerine uygulasam ayda en az kac cm sacim uzar?

    YanıtlaSil
  24. BEPANTHEN+EVİGEN+BEMİKS+TATLI BADEM YAĞI Aldim..Bunlarin hepsini karistirip haftada 1 kez sac diplerine uygulasam.1 ayda en az kac cm sacim uzar?

    YanıtlaSil
  25. Arkadaslar bi arkadaşım bunu kullanmış. Hazırlayan eczaneden aynısını yaptırdım. Üzerinde içeriği yazıyor. Bemiks bepanthene ve evigenden 1er kutu, 250 cc de badem yağı yazıyor. Her gece saçıma uygulayip bone ile kapatıp yatmamı ve sabah yikamami tavsiye etti. Dökülme sebebiyle istemiştim.. simdi ilk kez kullandım. Sonuçları yazarım ilerleyen zamanlarda ��

    YanıtlaSil
  26. Ben bepanthen ,evigen , bemixs ve tatlı badem yağıni 3 ünü birleştirip 400ml lik sampuanima katıyorum yararı olur mu yani bu yöntem uygun mu

    YanıtlaSil
  27. Ben bepanthen ,evigen , bemixs ve tatlı badem yağıni 3 ünü birleştirip 400ml lik sampuanima katıyorum yararı olur mu yani bu yöntem uygun mu

    YanıtlaSil
  28. Benim saclarimdada acilmalar var arkadas tavsiyesiyle bu ucluyu ve cam terabentini uygulamaya basladim vede sampuananimin icinede doktum bu dortluyu isallah faydasi olur

    YanıtlaSil
  29. Benim saclarimdada acilmalar var arkadas tavsiyesiyle bu ucluyu ve cam terabentini uygulamaya basladim vede sampuananimin icinede doktum bu dortluyu isallah faydasi olur

    YanıtlaSil
  30. Bemiks evigen bepanten ampüllerini ikişertane şampuanımın içine katıyorum dewamlı onunla yıkıyorum saclarımı 7 aydır surekli kullanıyorum dıyebilirim bendeki sorun saç yıpranması ve saç dökülmesiydi doktora gıttığimde bna iğne yazdı b12 eksikliğinden oluyor demişti sonraki gittimde bu ampulleri sampuanına karıştır dokulme durucak gürleşicek demişti saç köklerini besliyıp güçlendiriyo demişti dediği gibide oldu uzun zamandır kullanıyrm dokulme kalmadı saclarım parlak ve canlı tavsıye ederım
    Ayrıyetten ewdeki ahalide kullanabilirmi kızımında dokuluo sacları 10 yasında dedim doktorda hiç bi sakıncası yok vitamin zararlı bi madde değil kızında kullanabilir dedi biz ailecek aynı şampuanı kullanıorz eşim şikayetci tek bi konudan dolayı saçlarım cok cabuk uzuo die

    YanıtlaSil
  31. Merhaba, ben paketteki tüm ampulleri kırdım meğer hepsi kırılmamalıymış yeni öğrendim.Orantılı şekilde badem yağını döksem olur mu ? Bi kutuya yaptım karışımı.Kullanmadığım kısmı kutuda kalırsa etkisi gider mi acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun olmaz diye düşünüyorum, öyle kullanabilirsin :)

      Sil
    2. Ezgi lutfen bunuda bil bimeksi sampuanin icine doksek koku olurmu

      Sil
    3. olur çünkü esas kokan madde bemiks

      Sil
  32. saçlarımın uzamayacağını düşünürdum. çok aksi bir saç yapım var. 7 ay önce kestirdim ve çok pişman oldum. uzaması için birsürü yol denedim ayda 1 cm dahi zor bela uzattım diyebilirim.kestirmemin üzerinden 5 ay geçmesine ragmen toplasanız 3 cm kadar uzama oldu. 2 ay öncesinde bephantene evingen bemiks üçlüsüyle tanıştım.badem yağınıda unutmamak lazım. 2 ayda saçlarım ortalama 4-4,5 cm kadar uzadı. muhteşem bir karışım bu aksi saçlara rağmen bunu diyebiliyorsam gerçekten büyük bir iş başarmış karışımdır. herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil