Tekrarlanan Mini Çekiliş Kazananı !!

Merhabalar,

Bir önce ki kazanan bana bu akşam 9'a kadar ulaşmadığından dolayı yeni birini seçmek durumunda kaldım. 

Kazanan arkadaşın bana en geç Pazartesi 9'a kadar ulaşması gerekiyor, yoksa bir kez daha tekrarlamak zorunda kalacağım! Bu sefer ki kazanan arkadaşa mail atmayacağım, çünkü ben katıldığım her çekilişin sonucunu takip ediyorum! Eğer siz de bu hediyeyi istiyorsanız takipte olmalısınız!


makyajayenibaslayan@gmail.com 'dan bana ulaşman gerekiyor!

Sevgiyle kalın...

Share this:

CONVERSATION

5 yorum:

  1. yeni kazanan arkadas kim ben goremiyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Video ekledim, görünmüyor sanırım. Kazanan Elif Yıldırım.

      Sil
    2. sagolun goremedim videoyu evet tesekkur ederim.

      Sil
  2. alan yoksa ben alabilirim sorun olmaz yani;)
    çok tatlısın bu videoda seviyorum videolarını
    gri siyah bir göz makyajı bekliyorum senden far paletini aldım
    bir türlü makyaja başlayamadım
    belki sen yaparsan bi fikir olur
    öperimmm kocamann;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Elif hemen dönüş yaptı, bir an korktum defalarca çekiliş yapacağım diye**
      İsteğin gerçekleştirildi! :) Mission completed :)
      Ayrıca teşekkür ederim, böyle öneriler olunca hemen motive ediyorum kendimi ve oturuyorum kameranın karşısına :)

      Sil