Gümrük Ürünleri Mağazası Alışverişi #25

Merhabalar,

Bugün yine bir blogta gördüm biri gitmiş iki şubesine de, bende dedim benim neyim eksik? 
Ben de gitmeliyim :))
Şaka bir yana canım baya sıkkındı iyi geldi gitmek. Önce Fikirtepe'de ki yerine gittim. Buradan aşağıda görmüş olduğunuz RevlonMAC ve Benefit ürünlerini aldım.

Revlon Ruj: 2 TL Hiç kullanılmamıştı ancak rujun ucunda kapak izi vardı.
MAC Brow Set: 3 TL Kullanılmıştı ama artık sorun etmiyorum :O)
Benefit Sray Don't Stray: 3 TL Bunun yarısından fazlası duruyordu, kaçırmadım aldım :)


Daha sonra bir de tabii ki Hasanpaşa Şubesi'ne gittim. Henüz yeni ürün gelmemiş ama 1-2 değişik şey vardı son gittiğimden :) Artık resmen ezberledim sepetteki ürünleri! :)
Bu gizli hazineden (ayrı bir tertemiz kozmetik sepeti!) bu far paletini ve Sally Hansen ojeyi aldım. Palet 15TL, Sally Hansen 3 TL.

Şimdi aldıklarımı gösterdikten sonra bir kaç şey söylemek istiyorum;

Bugün Hasanpaşa Şubesi'nin sahibesiyle konuştum. Onlar da beni arıyorlarmış :) Blogumu söyleyince biz de seni merak ediyorduk dediler :) Bir kaç üzüntüleri var yalnız, haklarında yazılan her şeyi okumuşlar :) Ben buraya yaklaşık 15-20 kere gitmişimdir, hiç bir zaman kötü bir şeyle karşılaşmadım. Toplam da 53 TL olan ürünü 50 TL'ye verdikleri de oldu, Bu ürün bozuk dediğimde ilgilendikleri de oldu. Bugün kendimi tanıttığımda biraz ayrıcalığım oldu yeni gelecek olan ürünler için beni arayacaklar :) Nasıl sevindim bu duruma bilemezsiniz! Biliyorum okuyorsunuz, bir kez de buradan teşekkür ediyorum :)

Ben gidip baktıktan ve ürünleri seçtikten sonra size haber vereceğim** nihahahah kendimi çok kötü gördüm gerçekten :(

Neyse o halde, eğer hala bu yazımın üzerine beni kaale alırsanız... Sevgiyle kalın...

Share this:

,

CONVERSATION

19 yorum:

  1. ben de bu hafta sonu gideceğim yeniden.. fikirtepeye de uğrarım belki yeni ürün gelmiştir son gittiğimden beri.. güle güle kullan aldıklarını.. sahibesi çok hoş bir hanım benimle de baya ilgilendi gittiğimde.. ne olmuş ki bir problemmi çıkmış anlamadım.??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlardan bazıları kötü bende farkındayım, isim vermek istemedik o yüzden ben bir açıklama yapma gereği duydum canım, senin aldıklarını da gördüm. Şu an için Hasanpaşa'da yeni ürün yok, eğer temiz olan sepete de baktıysan henüz gelmemiş yeni ürün..

      Sil
    2. ben çok memnun kaldım şahsen böyle düşünmelerine üzüldüm pek çok kişiye de özellikle adresi verip yolladım üstelik baksınlar diye yazdığım posttan sonra.. ben bakalı 3 hafta falan oldu 2 mağazaya da bakarım o zaman ..

      Sil
    3. Bu ara Hasanpaşa'ya gelmedi ürün o yüzden dedim :) Yine de bak tabii ki ama gördüğünde hak vereceksin bana :) Fikirtepe'ye ben 2 hafta önce gittiğimde neredeyse hiç bir şey yoktu şimdi orada da baya kozmetik var :)

      Sil
  2. Ben de bir post yazmıştım burayla ilgili.
    Üzüntüleri ne acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm canım, senin de bloğunun adresini verdim zaten, baksınlar diye:)
      Yapılan bazı yorumlar yanlışmış, gerçeği yansıtmadığını söylediler..

      Sil
  3. Ben de senden gördüm bu olayı, Ankara'daki mağazasına bakındım biraz internetten ama kozmetik yok sanırı burada :( Olsa mükemmel olurmuş, fiyatlar şahane. Yine de uğrayacağım bi ara, belki güzel bir şeyler çıkar :)

    YanıtlaSil
  4. Ben gittim ve hiçbirşey bulamadım,ayrıca malesef ki ilgilenmeyi bırakın sorularıma bile cevap verilmeye üşenildi.Ben kadıköy belediyesi karşısındaki yere gittim ve hiçbir şey almadan hüsranla geri döndüm malesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ilginç benim sorularıma cevap verildi ve bir sürü de şey bulmuştum.. çok üzüldüm bulamadığına..:-(

      Sil
    2. Çok şaşırdım ben cidden, bugün tekrar uğradım. Gerçi artık tanışık olduğumuzdan sanırım ama iletirim ben bu durumu. Sonuç olarak müşteri müşteridir... Şu anda kozmetik adına bir şey kalmamış durumda evet ama gelecek en kısa sürede..

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben senin için demedim zaten, kimden bahsettiklerini de ismen cismen bilmiyorum sadece onların söylediklerini iletmek istedim. Ben de kendimi bu durumdan sorumlu hissettim çünkü tavsiye ettiğim bir yer hakkında kötü şeyler duymak beni de üzdü açıkçası. Ben de senin ve herkesin benim bulduklarımdan bulup almanızı isterdim, o nedenle blogta yayınladım zaten:) Yeni gelen ürünleri bu sefer fotoğraflamayı bile düşünüyorum. Bugün yine gittim henüz gelmemiş ürün, geldiklerini arayacaklar işte, ben de haber vereceğim sizlere:)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. mağazaların yer tariflerini rica etsem, yazabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasanpaşa: Kadıköy Evlendirme dairesi ana kapısı karşısında, Aras Kargo'nun yanında.
      Fikirtepe: Yeni Salı Pazarı yolunda, Mandıra Caddesi üzerinde, pazara 2-3 dk yürüme mesafesinde.

      Sil
  8. Merhabalar. Gordum ki gumrukten alisveris yapilmis:)Birsey soylemek istedigim icin bu yorumu yazdim. Gumrukten alinanlar sahte olabiliyormus bence magazalarina gidip gercek olip olmadiklarini sorarsaniz yarariniza olur diye dusundum:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendi deneyimlerime dayanarak söylüyorum, henüz öyle bir şeyle karşılaşmadım :) Uyarın için teşekkür ederim ama..:)

      Sil
  9. Merhaba ben bu gümrük ürünlerinin kaynağını merak ettim, insanların ulaşmayan kozmetik ürünleri mi satılıyor bi de neden kullanılmış?

    YanıtlaSil