Ürün İncelmesi#29: Shady Lady vol.1

Merhabalar,

Gratis'in 4.yaş günü indiriminden almış olduğum ve aslında uzun zamandır istediğim bu paleti tanıtacağım size.
The Balm'ın tek hüsrana uğradığım paleti olan Meet Matt(e) paletinden sonra aslında The Balm'dan biraz soğumuştum. Son zamanlarda elim gitmez olmuştu. Diğer markalara yönelmiştim bildiğiniz üzere.
Ancak koleksiyon manyaklığımdan dolayı da hep aklımda olan Shady Ladylerin 2sini de aldım. Henüz bununla makyaj yapmadım ama parmakla dokunduğum zaman yumuşaklığına, pigmentasyonuna ve renklerine resmen bayıldığımı söylemek istiyorum.


Leoparlı kapağı gerçekten çok seksi :)


Tam renklerini yakalayabilmek için bir çok kez fotoğrafladım, en yakın olan bu. Emin olun elinizdekine baktığınızda bundan farklı renkler görmeyeceksiniz :)


Burada el titrekliğinden ve flaş kullanmak istememden dolayı renklerin isimleri titrek çıkmış. Far bazı kullanmadan çekmiş olduğum fotoğraflardan pigmentasyonun ne kadar yoğun olduğunu görebilirsiniz. Sağdaki açık renk, cidden çok güzel bence, tam aydınlatma için kullanılacak türden. Benim aydınlatıcı farlara zaafım var sanırım <3


Tüm renkler metalik renginde. Metalik yeşil/metalik bej şeklinde.


Ve içinde ışıltılar bulunan bu palet günlük kullanımda biraz zorlayacak gibi. Ancak belki açık renkler az sürüldüğünde kullanılabilir cinsten :)

Ben çok memnun kaldım bu paletten. Siz kullanıyorsanız ve fikriniz varsa bekliyorum :)

Sevgiyle kalın...

Share this:

, ,

CONVERSATION

12 yorum:

  1. Güle güle kullan.Meet Matte ilgili hangi sorun yaşadın canım?
    Shady lady çok güzel paletler.İkisi de benim olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meet Matt(e) çok fazla tozutuyor ve ayrıca renk verme konusunda The Balm'lara göre baya başarısız. Belki benim aldığım bozuk olabilir ama çoğu blogta okudum bu sorunu. Eğer The Balm'dan palet alacaksan Meet Matt(e) harici hepsini öneririm :)

      Sil
  2. Uzun zamandır kullandığım tek far paleti, o kadar memnunum. Pigmentasyonu süper değil ama renk ve tonlar tam sevdiğim gibi. Farklı renklerin bir arada olması da ayrı bir güzel :) Balm'ın hemen hemen her şeyini severek kullanıyorum.
    Güzel günlerde kullanman dileğiyle, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım, güzel günlerde kullanalım ikimiz de:)
      Dediğim gibi henüz gözümde denemedim ama parmaklarda pigmentasyonu iyiydi**

      Sil
  3. şimdilik bana balm jovi yetiyor
    ama her balm standına gittiğimde elim gitmiyor değil :)
    Ne güzel anlatmışsın.
    umarım diğer 2 tanesinide alabilirsin..
    Project pan ne alemde bu arada bitirebildinmi bişiler.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini aldım tatlım zaten, delilik değil mi:(
      Project Pan, biten 2-3 ürünüm var:)) 13 Ağustos'a kadar da bitecek olan var, iyiyim yani:))

      Sil
  4. Ahh makyaj paletleri aaah:) caglaaksu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. bu palete aşığım vol2 ile 3ü de çok seviyorum. Güzel günlerde kullan. Sevgiler, banada beklerim.

    YanıtlaSil
  6. Farlara bayiliyorum yahuuu:)) bu paleti kaldi almadigim:)))Güle güle kullan tatlim

    YanıtlaSil
  7. ben de renklerden dolayı meet matte i istiyordum ama şimdi bilemedim.. bunun renkleri ve renk yoğunluğu çok güzelmiş cidden. ve bence günlük de kullanılır,nasılsa bu sene renkli makyajlar her yerde.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben satışa çıkaracağım bendekini, çünkü hiç kullanmıyorum. Eğer bu yazının üstüne halde düşünürsen haberleşiriz :)
      Dün de kullandım günlük makyajda, az öz olunca çok cırtlatmıyor kendini :)

      Sil
    2. aaaaah, eveet,yeni ürünlerini de gördüm, en kısa zamanda yine bi alışverişimiz olacak sanırım :))) başka ürünler de eklemeyi düşünüyor musun??bi de; buradayken sorayım, phisicians kapatıcının rengi nasıl..? ^^

      Sil