Mini Çekiliş! -KAPANDI-

Merhabalar,

Dx'ten yapmış olduğum alışveriş bugün elime ulaştı. Sizler için de bir şey almıştım. 300 takipçi çekilişini bekleyemeden bunu bir mini çekiliş şeklinde yapmak istedim. Ürün elimde ancak şirkette olduğumdan ve biraz yoğunluktan fotoğraflayamadım ve sitesinden aldığım fotoğraf ile birebir aynı üründür.



Serseul marka bu 15'li krem concealer paletini kazanmak istiyorsanız eğer tek yapmanız gereken blogumun izleyicisi olmanız. Yorum olarak mail adresinizi bırakırsanız size ulaşmam kolay olacaktır diye düşünüyorum.

Son katılımı çok uzatmayacağım şimdilik 10'u diye düşünüyorum daha erken de bitirebilirim. 

*Bu sefer ki sonucu random.org ile değil, kura şeklinde belirleyeceğim ve videoya çekeceğim!

**Kargo tabii ki bana ait olacak!

Sevgiyle kalın...

Share this:

, ,

CONVERSATION

101 yorum:

  1. Çekilişin hayırlı olsun :)
    Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Berry Cherry olarak izleyicinim
    berryandcherryinferry@gmail.com
    Herkese iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    GFC: deniz, Bloglovin: denizinsarkisi olarak takipteyim.
    Hediyeye bayıldım, herkese bol şans.
    yildiz_deniz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. blogu audrey adı ile izliyorum..
    mail adresim iozker@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. canım izleyicindim zaten :)

    Melis.
    kisiselbakimdunyasi@gmail.com
    www.kozmetikmasali.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel bir paletmis.
    Blogunu Balbocegi ile Kozmetik adiyla izliyorum. Mail adresim balbocegiilekozmetik@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba tatlım yine güzel bir çekiliş :) bloğunu zaten izliyorum :)
    mervemrv91@hootmail.com

    herkese bol şans

    YanıtlaSil
  8. oh oh ne güzel cekiliş bu böyle :) hayırlı olsun :)
    zaten takipçiyim ;)

    gulsevsar@gmail.com ;)

    YanıtlaSil
  9. blogu kader adıyla ızlıyorum bloglovındekı ismim ise hayatincoptenekesi
    hayatincoptenekesi@hotmail.com.tr

    herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba kırmızı ve mavi adıyla takipçinim
    nagihanylmaz8@gmail.com

    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba takipteydim zaten :))

    oozgun92@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Merhaba :-)
    takipteyimm :-))
    senayolal96@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, çekilişiniz hayırlı olsun.. :))
    izleyicinizim..
    ist.fb.07@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Merhaba :)takipteyim :)
    mail adresim aksu.muge@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Merhaba

    Blogunun izleyicisiyim

    Çekilişini duyurdum
    http://neselirenkler.blogspot.com/2013/07/makyajayenibaslayankizblogspottan.html

    Neşe Yersiz
    neseli23@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Merhaba:)
    ezgi ezgi adıyla izliyorum:)
    Sevgiler...
    ezzo_ezgi_90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. selamlar
    gfc ve bloglovinde şeyda gündeğer adıyla takipçinim.
    sevgiler.
    c.seyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Merhaba,harika ama bu çekiliş:) GFC seyda yılmaz ,bloglovinde seyseydaa olarak takipçinim
    seyda.yilmazzz@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. selamlar,
    canım seni her şekilde heryerde takipteyim zaten :)
    tamda ihtiyacım olan bir ürün, keşke bana çıksa :)
    meryem.uzun@gmail.com
    bloğuma da beklerim henüz yeniyim ama...
    bakyesil.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. İlk çekilişin hayırlı olsun cnm.Zaten tekipteyim :)
    beggummy@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Takipteyim :)
    bharabacioglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. merhaba zaten izleyicindim ayrıntıcı bilgi ismiyle blogunu izliyorum
    leman_166@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Merhaba, izleyicinizim
    sengulsevda@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Merhaba
    Oje Balonjoje adıyla takipçinim
    ojebalonjoje@gmail.com
    Umarım şans benden yana olur :)

    YanıtlaSil
  25. Merhaba merve yılmaz olarak izleyicin oldum:) 01merveyilmaz@gmail.com Sevgiler

    YanıtlaSil
  26. MsAlphesibia olarak hali hazırda izleyicinim :) Mail adresim atasevenburcu@gmail.com... Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil

  27. Merhaba öncelikle çekilişin hayırlı olsun ve umarım kazanan ben olurum :)Arkadaşımın hesabi açık kalmış yanlışlıkla ilk ondan yorum yaptım bunun için kusura bakmayın.(Yorumu kaldırdım)
    Burda ve bloglovinde Merve Çelik adıyla seni takip ediorum .

    mrvcelikk@gmail.com

    Bloguma da beklerim ;
    http://senistiyorruj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  28. Takipteyim :)

    bengusss@msn.com

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  29. izleyicinizim.
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  30. perihan adıyla izliyorum
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. bloğunuzu takip ediyorum
    a2i2ern@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba!

    m_frantic ismiyle takip ediyorum. Mail: gokcelik89@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. Merhaba; Fozkan adıyla uzun zamandır takipteyim :)

    ftmmt1667@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. takipçinim ztn :)
    merve.ozhan_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Zaten takiptydm.. hediyede cok iyi.
    Herkese bol sanslar.....

    diloshumm@hotmail.com
    kulkedisininpabucu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  36. Merhaba
    İzleyicinim: bir makyaj blogu yazarı işte
    makyajvehersey@hotmail.com
    makyajvehersey.blogspot.com
    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  37. izleyicinim.
    mrs_mystery92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. Izleyicinim Hayal Kelbizadeh ismiyle

    bana ulaşman için mail adresi hkelbizadeh@mail.ru

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  39. aynı isimle izliyorum. Hediyene bayıldım umarım benim olur.
    ozlemyuksektepe83@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Harika bir hediye!
    Ben de varım...


    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. izleyicinim :)

    mektepli.seyma@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. Merhaba,mini çekilişiniz hayırlı olsun. Bloglovin de ozlemm kullanıcı adıyla takipteyim.
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  44. Ben de talibim:)

    GFC'de undenied,
    Bloglovin'de Herseydenbirtutam
    adıyla takibindeyim.

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Takipçinim :) aycha91 (sophie) olarak
    aycha91@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. merhaba kolay gelsin :)
    blogda ve bloglovinde merve usta olarak izleyicinim
    mervemerve_gs@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. Takipçinim :)
    ayşe özdemir adıyla

    ayseozdmir123@gmail.com

    herkese bol şans :))

    YanıtlaSil
  48. çekilişin hayırlı olsun canım benımm..
    yıne bızlere super hedıyeler hazırlamıssın..
    ceylangencer@htmail.com

    YanıtlaSil
  49. Merhabalar blogtan ve bloglovinden gizem adiyla takipteyim gzmslk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. hediyene bayıldımmmmmmm :) coastal scentsin çok bayıldığım paletini andırıyor inşallaaaa bana çıkar amiinnn :) esra-yapici@hotmail.com , nice 300,500,800 kişilere :))

    YanıtlaSil
  51. Merhaba emine seyhan olarak hem gfc hem bloglovinde izleyicinizim emineeseyhan@gmail.com
    Svgiler....

    YanıtlaSil
  52. çekilişin hayırlı olsun
    inşallah isteyen birine
    işine yarıcak birine nasip olsun
    gözde cakir
    g.cakir35@gmail.com
    bloğunun takipçisiyim
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  53. merhaba begum kerem adıyla blogda
    krmbgm alp adıyla bloglovinde takipteyim
    hayırlı olsun :)

    kerembgm@hotmail.com
    begüm alp

    YanıtlaSil
  54. tavsiyesever@gmail.com hediyen çok güzel

    YanıtlaSil
  55. zaten izleyicindim, makyaja merak sardım bu aralar bu palet çok işime yarar, sevgiler..

    trendpinari@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. severek takip ediyorum.
    yesimbozalp@windowslive.com

    YanıtlaSil
  57. takipçinim :)
    nagi2387@hotmail.com
    sewgiler^^

    YanıtlaSil
  58. takipcinim
    ecezcan.88@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  60. merhaba
    izleyicinim meral unal olarak.
    meralumeral@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  61. Merhaba, ben de takipçinizim Senem Sarı olarak
    senem.sari84@gmail.com
    Şansım açık olsun diyelim
    Senem Sarı

    YanıtlaSil
  62. merhaba

    GFC'de reyhanates olarak izleyicinim.

    Reyhan Ateş
    unsett@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. merhabaa :)) ya ne zamandan boyle bi palet istiyordum kuzenim donmesi bize supriz olunca benim hayalimde gitti derken tekrar boyle bir sans yakaladim cok cok cok sevindim :)bu benim olsun istiyorum cekilise bende dahil oluyorum zaten izleyicinim ve guzel haberini bekliyorum <3
    nihalsweety@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. merhaba, ilyd fenty ile izleyiciyim
    ilyd0600@hotmail.com :)
    bol sans

    YanıtlaSil
  65. Merhaba elif_yldrm35 adıyla takipteyim erkek arkadaşının sana yaptığı makyaj videosu çok eğlenceli böyle videoları daha fazla eklemelisin
    Sevgiler
    elif_yldrm35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. mrb.suzan7814 kullanıcı adıyla izliyicinim.

    bende katılmak isterim sevgilerimle.

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  68. merhaba, blogunuzu izliyorum ve +g çevrelerime ekledim aynı isim ile.
    ysmncnbz1903@gmail.com.

    YanıtlaSil
  69. merhabalar izeyicinim zaten
    iremekiz48@hotmail.com
    sewgilerrr

    YanıtlaSil
  70. bende varım :) zateb izleyicinim..

    gizemlikiz12@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  72. Merhaba
    yar bana bir eğlence adıyla izleyicinim.
    meryemtvsnc@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. merhabalar izleyicinizim :)

    gfc: kirpik kiz

    aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  75. ve bu da denediğim ikinci çekilişin:) sekercimeltem@gmail.com

    YanıtlaSil
  76. Merhaba ihtiyacım olan bir ürün :) İzleyicinizim.

    duyqu.m@hotmail.com

    YanıtlaSil
  77. Merhaba bloğunu izliyorum.
    senaygazoz@gmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  78. çok güzel hediyen ya ve kesinlikle bayıldım bu palete aydınlatma kontürleme konusunda çok becerikli deilim renklerle oynamam gerekiyor tutturana kadar ama umarım bu benim olursa sayende çok masraf yapmadan kendime uygun olanı bulurum :)
    filiz özkan
    bloglovin:arwenfiliz
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  79. çok güzel hediyen ya ve kesinlikle bayıldım bu palete aydınlatma kontürleme konusunda çok becerikli deilim renklerle oynamam gerekiyor tutturana kadar ama umarım bu benim olursa sayende çok masraf yapmadan kendime uygun olanı bulurum :)
    filiz özkan
    bloglovin:arwenfiliz
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  80. merhaba,izleyicin oldum.
    kampanyafy@hotmail.com

    YanıtlaSil
  81. merhabalarr :)
    asliaydin-_- adıyla izlemedeyim
    bende palete talibim :)
    aslinlife@gmail.com

    YanıtlaSil
  82. Merhaba Gülşah adıyla izlemedeyim.:)
    kocaoglu.beyhan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  83. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  84. izleyicinim. kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  85. selamm:) izleyicinim ve bloglovinde takipteyim.
    herkese bol şans:)
    ecosmus@hotmail.com

    YanıtlaSil
  86. Blogvinde chelseahot olarakta izledim :)
    ozmeleknaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. Merhaba KübraBaran olarak izleyicinim :)
    kubrabaran_96@hotmail.com
    bol şans herkese :)

    YanıtlaSil
  88. Duygu Pınar olarak izleyicinim ;)

    duyqu2p@gmail.com
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  89. Moonlight olarak izleyicinizim. :)

    mourning.34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  90. Merhaba gfcde pınar dernek adıyla izliyorum. Email adresim:pdernek@gmail.com.

    YanıtlaSil
  91. blogunu izliyorum sena inanır
    sncnnnr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  92. Merhaba izleyicinim iki çekilişinede katıldım sonucu merka ediyorum
    Sevgiler
    bedirhan_gozel@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. merhaba :) bu çekilişinde de varım

    seher_uu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  94. Nice 300lü izleyicilere diyorum artık :)
    Elif Nur
    oceciklerim.blogspot.com
    oceciklerim@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. hayaticindenn@gmail.com

    :)

    YanıtlaSil
  96. buçe kaya olarak izleyicinim :)
    canbuceozcan@gmail.com

    YanıtlaSil
  97. Kübra Başer olarak izleyiciyim :)))
    asomania.kbra@gmail.com

    YanıtlaSil
  98. merhaba reçel pisipisi adıyla izleyicinim
    small.lawyer@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  99. merhaba takipçinim
    eda_erarslann@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. izleyicinizim. inşallah benim olur :D

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  101. Takipçinim :) neslisah.gonulalan@gmail.com

    YanıtlaSil