Gratis İndiriminden Neler Alınmalı? -TAVSİYE-

Merhabalar,

Bildiğiniz üzere Gratis'te yarın başlayacak ve 3 gün sürecek olan Gratis'in 4. Yaş Günü İndirimi başlıyor!
Bütün hepimiz buna çok sevindik bundan eminim!:) Yalnız ben hiç bir şey almayacağım onu da buradan sizinle paylaşmak istedim :( Zaten ihtiyacım da yok, diyerek kendimi avutuyor ve bence alınması gerekenleri sizinle paylaşmaya başlıyorum :)

The Balm;

  • Put A Lid On It
  • Crease, Love & Happines Fırça ( Daha doğrusu bir tarafı far diğer tarafı karıştırma fırçası olan 2 fırçasından biri. Çünkü karıştırma fırçası bana göre 217 dupe)
  • Mia Moore


Maybelline;
  • The Falsies (Dantel efektli olan :)..) 
  • Color Tattoo - On and on bronze/Pink Gold
  • Yeni çıkan ve adını bilmediğim pembe mavi renklerinde göz kalemleri (Belki bunlardan bir tane alırım :)))))..)


L'oreal;

  • Color Infaillible Bronze



Benim size tavsiyelerim bu şekilde olurdu, umarım istediğiniz her şeyi alabilirsiniz**

Sevgiyle kalın...



Share this:

, , , ,

CONVERSATION

15 yorum:

  1. Çok faydalı bir yazı olmuş canım. Ben de bir şey almayacağım ama far fırçasını tavsiye etmen belki bir Gratis ziyareti yapmama sebep olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence denemelisin The Balm'ın fırçalarını, özellikle karıştırma fırçası beklenmeyecek kadar güzel.

      Sil
  2. İndirim söz konusu olunca ne kadar almıycam bişey desem de tutamam kendimi :) The balm put a lid on it benim de listemde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Put A Lid On It'i mutlaka edinmelisin, bayılacaksın!:)

      Sil
  3. Sexy Mama'm bitiyordu harika oldu bu indirim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAA evet, bak Sexy Mama'da bu listeye girebilir, yazmamışım onu :)

      Sil
  4. bende Put a lit on ve nude tude paleti almayı planlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet paletler de var ama onları bilerek yazmadım herkesin renk seçimi farklı olur sonuçta:) Umarım güzel indirim olur!:)

      Sil
  5. Süpersin!Hemende liste hazırlamışsın sanada bu yakışırdı canım :)) Tattolarda inş olur ahhh çok istiyorum onları !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım benim**.. Umarım olur tattoolarda bende pembesini düşünüyorum ama girersem çıkamamaktan korkuyorum:(

      Sil
  6. Fikir vermesi açısından çok faydalı bir yazı olmuş teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  7. Butun urunlerinde mi varmis indirimi ve her magazada gecerlimi acabaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bilmiyorum açıkçası ama yine 4. yıl dönümü için olduğuna göre tüm mağazalarında vardır diye düşünüyorum :)

      Sil
  8. The Balm reyonunu fethetmek farz oldu :)

    YanıtlaSil