Ürün İncelmesi#28: Sleek Eye Primer


Merhabalar,

Uzun zamandan sonra bir ürün incelemesi ile karşınızdayım.

9 Temmuz'da sipariş etmiş olduğumuz ürünler bu sefer hemen geldi neredeyse :) İlk defa bu kadar hızlı bir alışveriş olmuş oldu :)

Sırf merakımdan aldığım bu paleti önce görünce hayal kırıklığına uğradım. Nedeni aslında renklerin görüntüsü oldu. Cloud10beauty'de renkler daha canlı, daha güzel görünüyordu...


Paletin önü ve arkası bu şekilde. Klasik Sleek paletleri gibi. 

İçerisinde aslında her renge hitap edebilecek renkler var, karıştırıp kullanıldığında da güzel sonuçlar elde edilecek sanırım. Henüz gözümde denemedim, elimde denediğimde ise pigmentasyonu biraz kötü geldi bana.


Birden fazla kez parmağımı gezdirmek zorunda kaldım. Gerçi normal primerlara özgü bir şey mi onu bilemiyorum ancak farı sanırım bu kadar az pigmentasyonu olmasına rağmen kremsi yapısından dolayı daha uzun süre tutacağını düşünüyorum. Bugün yarın bu paleti kullanarak bir makyaj yapmayı ve videoya çekmeyi düşünüyorum. Eğer denememi/yapmamı istediğiniz bir makyaj varsa bana ulaşırsanız sevinirim. Hep aynı tip makyajlara gidip de sizleri sıkmak istemem :)

Kısacası ben henüz bu palete nötr durumdayım, belki kullandıkça ısınırım :) 

** Bu paletle birlikte iş arkadaşımın sipariş ettiği Oh So Special paletini yanlış yolladılar bu nedenle esas aldığı ürünü kısa zamanda hediye olarak yollayacaklar. Ben bu cloud10beauty'ye bayılıyorum!

Sevgiyle kalın...



Share this:

, ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Ben bunu deli gibi merak ediyordum. İyi ki şu an okudum. Demek o kadar iyi değil, bunu not aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen kararını verme, hafta sonu bununla yaptığım makyajı anlatacağım ondan sonra kararını ver tatlım :)

      Sil