Narecza.com Tanışma Paketi

Merhabalar, 

Dün şurada belirtmiş olduğum Narecza.com ile tanışma paketim bugün elime ulaştılar. Dün konuştuk bugün paket elimde! O kadar şaşırdım ki kargocu adımı söylediğinde! Çoğu yerden kargonun gelmesi 2-3 günü bulur.


Bana gelenler bu şekilde. Aslında diğer paketleri gördüğümde kullanmayacağım ürünler olduğunu düşünmüştüm. Ancak kargoyu açtığımda çıkanları görünce şirkette olmasam çığlık atacaktım. Kullanabilmem için göndermişler resmen! Bioderma Sensibio H2O'yu kim kullanmaz? 
Nivea gül/süt/şeker kokusu karışımı duş jeli! Böyle bir koku olamaz. Hemen kullanıp bahsedeceğim üründen. Ve turuncu plaj havlusu.. Söylesenize hangisi kullanılmaz bunlardan:))

Neyse efendim bir kez de sizin aracılığınızla Narecza.com'a teşekkürlerimi sunuyorum.

Sevgiyle kalın...

Share this:

, ,

CONVERSATION

8 yorum:

  1. Narecza sağolsun güzel şeyler gönderiyor, ben de Sensibio'ya bayılmıştım :)
    Nivea'nın kokusunu çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok hoşuma gitti. Bence duş jelini almasan bile bir kokla, sonra zaten alırsın :) Gerçi etkisi nasıl onu bilmiyorum ama kokusu güzel:)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım .Güzel ürünler :):)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın :) Duş jelinin yazısını bekliyorum.
    Bana da beklerim: http://tilemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Direk duş jeli için bir yazı yazmam tabii ki ama mutlaka yorumum olacaktır:)

      Sil