Ürün İncelemesi #33 : Max Factor 108 Inca Bronze

Merhabalar,

Max Factor benim ilk göz ağrımdır. Üniversitenin 1. yılında ilk defa fondoten kullanmaya karar verdiğimde kendimi bir drugstore'a atmış ve bana verdikleri ilk ürünü almıştım. Şu anda o fondoten tedavülde yok, bir tarafı baz(krem) diğer tarafı fondotendi. Yüzüme baya baya koyu gelse ve ben makyaj yapmayı bilmiyor olsam da sürmeden çıkmazdım :)

Böylesine benim için duygusal bir girişten sonra neden Max Factor aşkım olduğunu anlamış oldunuz. Ben de bunu sadece "MAX FACTOR" olduğu için aldım (:  
Farı Yönetim Kozmetik'ten çok uygun bir fiyata aldım. Daha önce bahsetmiştim dilerseniz burayı tıklayarak o yazıma ulaşabilirsiniz. 


108 numaralı bu farı ilk elime aldığımda ciddi anlamda çok beğendim. Rengi tam "bronz". Elimde milyon tane bu renkte far olsa dahi hep bu renge gidiyor olmam neyin sonucu bilemiyorum :)


İçerisinde o kadar güzel ışıltılar var ki, sanki altın parçacıkları edası var. Elimde de duruşunu görebilirsiniz zaten. Pigmentasyonu çok hoşuma gitti, hiç zorlamadan almış olduğum ürün elimde bu şekilde durdu. Eminim gözümde de çok güzel duracaktır. En kısa zamanda bununla bir makyaj yapacağım. Ama biliyorsunuz ki 13 Temmuz'dan beri almış olduğum ürünleri kullanmamaya çalışıyorum. Çünkü başarmak istediğim bir Project Pan'ım var. 13 Ağustos'tan sonra bir süre bu güzellikleri kullanıp değerlendirmelerimi yapacağım**


Sevgiyle kalın...

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder