Gümrük Ürünleri Mağazası Alışverişi #26


Merhabalar,

Yine ben ve yine bir alışveriş :) Ayrıca başlıktan da anlayacağınız gibi yeni ürünler geldi haaanıııım :)))

İçime doğmuş gibi bugün bir uğrayayım dedim, bir de baktım ne göreyim! Yeni bir sürü şey gelmiş. Yine çoğunu kaptım sanırım, almadığım bir kaç şey kaldı ama artık aklımda değiller, çünkü bu sefer tam uygun şeyler aldım. Kullanılmamış çok fazla ürün vardı, burada olmayan ve olan bir kaç ürünü de çekilişime koyacağım! Bekleyin beni anacığım :) [..Youtube kanalıma özel olacak olan çekiliş!..]

Şimdi bakalım neler almışım önce kapalı, sonra açık halleri ve en son haklarındaki yorumlarım :)


Bu sefer tek tek ürünlerin fiyatlarını yazamayacağım çünkü güzel bir indirim aldım bu kadar şey aldıktan sonra hakkım yani:P

Şaka bir yana toplamda 120 TL verdim bu ürünlere. Dediğim gibi fotoğrafta olmayan bir kaç ürün daha var onları sonra göstereceğim :)


Açık halleri de bu şekilde. Yukarıda görmüş olduğunuz Revlon 4'lü far paleti, YSL #30 ruj, Chanel Ruj, Catrice krem far, Maybelline jel eyeliner ve Bourjois tekli far hiç kullanılmamıştı :) Bunlar süper artı oldu benim için :) Bir de arada gözükmeyen pembe Estee Lauder oje var:)

#217 ve #213 MAC fırçaları kullanılmıştı ama bu neyi değiştirir ki ? :)

Lancome Hypnose, 2 adet MAC allık (biri Raisin, diğerinin altı soyulmuş), MAC Plumful ruj, Skinfinish NW41 pudra (evet biraz koyu gelecek ama yaz geldi yahu) ve son olarak bu kadarının denk geleceğini hiç düşünmediğim NW22 Studio Fix Fluid fondoten! Tam rengimi buldum inanılır gibi değil!!!!

Evet benim aldıklarım bu şekilde. En sonra Laura Marcier baz alacaktım ama 40 TL olunca vazgeçtim. Zaten yeterince aldım, kendime dur diyebildim:)

Eveet, şimdi siz giderseniz ve bir şey alırsanız bana da linkini verin lütfen! Merak ediyorum sizin de neler aldığınızı!

Yakında yazıları gelecek!

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

39 yorum:

  1. tatlım bu mağazanın açık adresini biliyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurbağalıdere Cad.35 / Hasanpaşa / İstanbul

      Bu Aras Kargo'nun adresi, yanında ki 2. dükkan ya 39 numara ya da 31 numara olması lazım :)

      Kadıköy Belediyesi'nin ana kapısının tam karşısında. Şevval Gümrük Malları satış mağazası, görürsün mutlaka :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım. Güle güle kullan aldıklarını. Seni Youtube'dan da ekledim :)

      Sil
    3. Ne demek güzelim, sen İstanbul'da değildin sanırım. Gelirsen götürürüm seni de :)

      Sil
  2. Bugün ben de gittim.Doğru düzgün hiçbirşey yoktu.Sadece YSL far paleti aldım.Kullanılmamış alabileceğim o vardı.Çalışanlardan hiç hoşlanmadım ayrıca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur tatlım, bir şey diyemeyeceğim o konuda..:)

      Sil
  3. :)) bütün bunları ben pazartesi gittiğimde görmüştüm ben başka şeyler aldım mac fondöteni iyi ki almamışım bak sana kısmet oldu.. Fondöten ve far yığılı evde o nedenle almadım.. Aldıklarımın yazılarını birkaç güne yazacağım zaten güle güle kullan.. Sanırım herşeyi biz bitirmişiz ama bayramdan önce yeni bir parti mal daha açacaklarmış sahibiyle konuştum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla yazını bekliyorum tatlım, neler aldığını görmek için sabırsızlanıyorummm :)

      Sil
  4. Bir etkinlik sonrası bir blog arkadaşım ısrar etti diye gitmiş bulundum. Çalışanlar oldukça ukala ve garip tipler.3 kişi girdik yalnızca ve resmen çıkalım diye sizi şöyle alalım siz şöyle geçin bayan ürün bakacak diye diye kapının önüne getirdiler neredeyse. Kullanılmış ürün alımına zaten karşıydım birde onu görünce tam soğudum, rezillik olmasın diye susup çıktık. :/
    Aldıklarını güle güle kullan canım, fondötenin denk gelmesi gerçekten şans olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden çok şaşırıyorum bunları duyunca, hani bana da yapmış olsalar anlayacağım. Ben ilk açıldığı gün mağazanın, daha kepenklerini yıkıyorlardı, daldım içeri. O zamanlar makyaj aşkım yok öyle diyeyim. O günden bu güne kadar bir sorunla karşılaşmadım. O yüzden üzülüyorum böyle bir şey duyunca. Bir daha gittiğimde mutlaka bundan söz edeceğim! Ayrıca bugün benim de başıma bir olay geldi, yazıp yazmamak arasında kaldım sonra vazgeçtim! Arada olur böyle de hep olunca kötü tabii ki. :(

      Sil
  5. çok fena kıskandım!! istanbula geldiğimde gideceğim yerlerden biri

    YanıtlaSil
  6. fondoten kullanmam, kullanırsam kendim olmam diyordun :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir tatlim ya ben kendimi anlatamamisim ya da sen yanlis anladin beni. Ben fondoten kullanmam demedim hic bir zaman. Hatta bu yazilarimda aradigim fondoteni bulamadigimi da belirtmistim. En son Loreal True Match'i begendigimi tam istedigim gibi oldugunu yazmistim. Ben flawless face sevmiyorum yani yuzumun tamamen ciksiz olmasini. Yoksa hala ayni dusunuyorum, kuaforde yapilan makyaj ve vesikalik fotograflarinda hatta mezuniyet fotografimda ben, ben degilim... Benim sevmedigim iste tam da bu!

      Sil
    2. canım ben hiç çil lafı ettim mi :) birbirimizi yanlış anladık. çillerini kapatıp porselen makyaj yapmalısın demiyorum, sadece makyaja daha uygun bir zemin hazırlamandan bahsettim. bunu tamamen pürüzsüz olması anlamında da demedim. benimki öneriydi sadece. ayrıca çillerin gayet güzel. ben çok beğenirim çilli yüzleri. hem bir şey demek ne haddime. yanlış anlaşılmak istemem. sevgiler. :)

      Sil
  7. ama Ankara'da yok böyle mağazalar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayram oncesi yeni urunler gelecek, gel İstanbul'a gotureyim seni:)

      Sil
    2. Bayram öncesi yeni ürünler gelecek, gel tatlım :)

      Sil
  8. Ben de gitmek istiyorum ama Anadolu yakasında olması biraz problem :) Laura mercieri almayı çok istiyordum bak varmış orda :) güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben senin yerinde olsam en kısa zamanda Anadolu Yakası'nda olmasını umursamadan gelirdim. Özellikle bayram öncesi yeniler geldiğinde <3

      Sil
  9. O zaman bayramdan biraz önce bende bakayım buraya,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. hafta içi hafta sonu? kaça kadar açık oluyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadarını bilemiyorum ama dün 6 gibi açıktı hala. Benim tavsiyem öğleden sonra uğramanız.

      Sil
  11. Kredi kartı geçiyormu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30 TL üzeri için, evet kredi kartı geçiyor.

      Sil
  12. gülerek kullan ^^ şanslısın tam renk bulmak süper :)

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullan canım. Bana cok uzak canım yaaa ama cok merak ediyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım, son ve iyi alışverişti :)

      Sil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bugün gittim senden bahsettiler, hatırladıklarını söylediler. İyi ki almamışsın Laure Mercier'i, ilk 30 lira dedi alıyorum dedim aaaa o zaman ucuz söyledim dur internetten bakayım dedi. Baktı 40 dedi yok bu da az olmaz deyip 50 lira dedi. Kalsın diyince de 150 liralık şeyi 50'ye almıyorsun diye azarladı resmen beni. Bugün de tatsız şeyler yaşadık. Ben bir daha gitmeyi düşünmüyorum açıkçası. Size bundan sonra iyi alışverişler diliyorum ;)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  15. Canım güle güle kulan aldıklarını .Çok şanslısın!!
    Bende İstanbul yakınlarında olsam gelirdim ama yol parasına değmicek .
    Sen bizim yerımıze al,kulllaan yorumla .
    Öpüyorum kocaman .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın tatlım ama yolun düşerse uğrarsın artık :)

      Sil
  16. Makyaj aşığıyım ama hiç MAC ürünüm yok çok kıskandım fiyatları duyunca :( güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  17. yaa blogunu kısa bir süredir takip ediyorum ve bu mağazayı ilk defa duyuyorum :o çok şey kaçırdım sanırım, hooff!
    hala açık mı bu mağaza? kesin gitmeliyim, alışverişlerini gördükten sonra makyaj aşkına geldim :)

    YanıtlaSil
  18. meraba benim arkadaşımda istanbuldan getirtip satıyo bu ürünleri aynı fiyata hemde ama internette çok okudum MAC ürünleri ucuzsa eğer sahteymiş bu kozmetik ürünleri sahe oalabilir mi ? Bir de facebooktan bi kadın daha satıyo bu ürünleri sordu msahte kozmetik ürünleri mi diye hayır dubaiden ithal ortadoğu ülkeleri için özel üretiliyo dedi beni biraz bilgilendirirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil