Tırnak Güçlendirme

Merhabalar,

Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım ve sonunda işe yarayanı bulduğum "tırnak güçlendirici" bakımımdan bahsedeceğim.

Fotoğrafta görmüş olduğunuz Flormar, NYC, Kalyon(!) ve Yves Rocher.. Gördüğünüz üzere Flormar'ı uzun zaman kullandım. İlk zamanlarda çok işe yarıyordu. Tırnağımı sert yapıyordu. 
Daha sonra kalkıp NYC aldım ama hiç bir işe yaramadı kahretsin ki!
Kalyon.. Zaten ilk tırnak güçlendirme dendiğinde akla Kalyon gelir. Eskiden çok kullanıyordum ve çok işe yarıyordu. Ancak formülü mü değişti yoksa eskisi gibi değil mi onu bilmiyorum ancak hiç işe yaramadı.


Fotoğrafta bulunmayan (çünkü sinirlenip attığım) Rimmel London'ın 14 günde kuvvetlendirme vaad ettiği bakımını dedikleri gibi 14 gün kullandım! Sonucu hüsran! İlk gün 1 kat sürüyorsun, ertesi gün 2. katı sürüp 7 gün bekliyorsun, 1 haftanın sonunda temizleyip aynı işlemi tekrar ediyorsun. Peki tırnaklarda değişiklik oluyor mu? Bana hiç etki etmedi..

Daha sonra Yves Rocher ile tanıştım, orada Kalyon'un özellikle işe yaramadığını söyleyince "belki alışkanlık olmuştur" dediler, bana da mantıklı geldi. Zamanla alışıyor vücut böyle şeylere. 
Bunun üzerine Yves Rocher'den güçlendirici aldım ve iyi ki almışım! Hem sertleştirdi hem de uzattı. Ve bunu 1 aydan kısa bir zaman içerisinde yaptı!

Eğer siz de tırnak bakımı için ürün arıyorsanız bence bir Yves Rocher'e uğramanızda fayda var!

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

9 yorum:

  1. tırnak altına baz olarakmı kullandın yves roceheri? ben sürüp bekleyemem öyle çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sürüp bırakıyorum tatlım, baz olarak kullanmadım çünkü tırnaklarım cidden çok kötü durumdaydı. Kırılıp, soyuluyordu. Riske atmak istemedim:(

      Sil
  2. Ben Rimmel'in 14 günlük olan kürünü uyguladım ve işe yaramıştı. Dediğin gibi eğer bu tip ürünleri çok kullanıyorsan alışmış olabilir tırnakların. Neyse ki bulmuşsun istediğin gibi bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir canım mutlaka öyledir zaten :) Aslında uzun zamandır kullanmıyordum, tırnaklarım iyi durumdaydı ancak son zamanlarda ne olduysa güçsüzleştiler. Hepsini denedim bende, bana yarayanı paylaşmak istedim (:

      Sil
  3. Güzel bir ürün :)Bloğunu takibe aldım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. flormar candır ya:) http://caglaaksu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. rimmelin 14 günlüğünü kullanıyordum fena gelmiyordu ama içinde çılgınlar gibi formaldehit varmışzararlıymış sağlığa..:/ bi de, 14 gün boyunca oje sürememek üzerine, zor oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, bir de düşün işe yaramadığını :/

      Sil
  6. Merhaba, 1000. üyenim, rakamdan dolayı şanslı hissettim ;)
    Çok güzel bir yazı olmuş, ben de yves rocher'ı deneyeceğim ...;)
    Bana da beklerim..Sevgiler...

    YanıtlaSil