Ürün İncelmesi#30 : Garnier Ambre Solaire

Merhabalar,

Bugün sizlere Gratis'in 4. Yaş günü indiriminde aldığım ve yazısını şurada yazmış olduğum bu güneş kreminden bahsedeceğim.

Benim cildim bildiğiniz üzere açık, güneşte kararmam direk kırmızı olurum ben. Karardığımı hayatım boyunca hatırlamıyorum desem yalan söylemiş olmam.

Hepiniz gibi ben de bir çok ürün denedim güneş kremi olarak, denemediğim ürün kalmamıştır. Ancak hep tatilde olduğumdan bu ürünlere sadece "işlevsellik" açısından baktım. Bu sene işe Kasım ayında girdiğim için maalesef tatil planım yok. O nedenle alacağım ürünün daha doğrusu kullanacağım ürünün özellikleri benim için çok önemli olmaya başladı. Öncelikle aklımda Clinique'nin kremini almak vardı, daha sonra ise nedense vazgeçtim. İndirimde de kasanın yanında bunu görünce üzerinde ki vaatleri okuyarak aldım.


Şimdi gelelim bende uyandırdığı etkilere,

1- Bir kere asla ağır bir kokusu yok ki benim gibi koku hassası olan insanlar için bu güzel bir şey.
2 - Üzerinde yazdığı gibi gerçekten yapış yapış bir etki bırakmıyor, cilt tamamen emiyor ki bu da süper ötesi bir şey. 
3 - Parlama, kusma hiç yapmadı. 3-4 gündür kullanıyorum böyle bir şeyle karşılaşmadım.
4 - Daha önce bahsettiğim Awe Cemre'de ki çalışandan öğrendiğim spf30+ olan ürünlerin içerisinde çok fazla kimyasal olduğu ve spf30'luk bir kremle aynı işlevi gördüğüydü. O nedenle spf30 olması benim için artı bir durumdur.
5- Makyaj için çok güzel bir baz oluşturuyor.


Ben memnun kaldım, 2 tane alıştım, bittiğinde tekrar alırım o kadar beğendim.
Aranızda kullananınız varsa eğer, yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , ,

CONVERSATION

9 yorum:

  1. otuz artı ürünlerin kanserojen olduğunu duymuştum ben de ama koruma süresi tüm gün olduğundan elli kullanmak işime geliyor sanırım.. garnier in bu serisinin sanki elli spf lisi de vardı,onun da yapısı aynı mısır acaba canım? aslında bunu da denemek istiyorum elimdekiler bitince, güzel inceleme olmuş ellerine sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. spf50'de var tatlım bu ürünün. Yapısını bilmiyorum dün baktım ama deneyemedim. Eğer düşünürsen emilimi konusunda kefilim :)

      Sil
    2. teşekkür ederim,deneyeceğim o zaman ^^

      Sil
  2. Bir türlü alışamadım yüzüme koruyucu sürmeye. Allah'tan fondoten veya BB kremler SPF içeriyor da kurtarıyorum az da olsa. Senin işine yaramasına sevindim canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB krem yazın kullanamıyorum, bugün biraz süreyim dedim şıpırşıpır ter damlıyor her yerimden. Sanki nefes aldırmıyormuş gibi hissediyorum :/ Ama cidden onların içindeki azıcık koruma bile çok işe yarıyor!:)

      Sil
    2. bir marka da çıkıp o harika emilimli nemlendirici ama yağlandırmayan,mat duran, renk seçeneği çok olan spf 50+ fondoteni yapsa ne güzel olacak :D

      Sil
    3. Hepimiz koşa koşa alırız ama o zaman başka kullanmayız, zarar etmiş olurlar :( Bizi düşünen yok tabii://

      Sil
  3. ben de beyaz teni olmama rağmen 50 faktör krem kullanmam, 30 faktör alırım sık sık uygularım. bir doktordan duymuştum ben de, ne kadar çok faktör o kadar çok kimyasal. zaten çocukların güneş kremlerini en çok 30 faktör yapıyorlar, bundan pak biçmek lazım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok haklısın! Tamamen katılıyorum sana :)

      Sil