FOTD#19

Merhabalar,

Günün 2. yazısıyla karşınızdayım. Bugün işler biraz az o nedenle vakit bulmuşken bir FOTD yapmak istedim.

Fotoğraf makinemin yeni olmasından kaynaklı olarak bazı fotoğraflara kendi otomatik photoshop uygulamış :) İlk fotoğrafta da bunu görebilirsiniz, diğerleri ise tam anlamıyla "çilsiz kız" şeklindeydi :)

Göz kapaklarımda Too Faced/Eye Love paletinden aşağıdaki renkler var.


Eyeliner ve rimel Maybelline'den.



Bu fotoğrafta balıkgözünden mütevellit depdeğişik bir açıdan çekilmiş fotoğrafım var, her ne kadar iğrenç olsa da gözlerim en net burada belli olmuş.


Sevgiyle kalın...

Share this:

, , ,

CONVERSATION

7 yorum:

  1. saçını bakır yapsan çok yakışacak sanki yada hürrem kızılı :)
    sewgiler^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmıştım lise zamanı, denemediğim saç rengi yok:)

      Sil
  2. rujunun markası ve nosu nedir? ayrıca hiç öyle deme, makyajın da gözlerin de hoş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimmel London Kate Moss Lasting Finish #104
      Teşekkür ederimm**

      Sil
  3. ben de makyajını çok beğendim canım, foto da gayet güzel. Çillerin için özel olarak yaptığın(engellemek adına) ve sonuç aldığın bir yöntem var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok tatlım ben çillerimi ayrı ayrı çok sevdiğim için yok olması için uğraşmıyorum :))

      Sil
  4. evet, ben yanlış anlamışım. ben de seviyorum aslında,sana da çok yakışıyorlar *_*

    YanıtlaSil