Kiss - Salon Formula Cuticle Balm

   Merhabalar,

   İlk urun tanitimima cuticle balm ile baslamaya karar verdim cunku az once tirnaklarima itinayla uyguladim:)



     Kullanma amacim aslinda 2 hafta oncesine kadar kendi basima manikur yapiyor olmamdi... 2 hafta once hadi bi kuafore gideyim dedim, demedikleri kalmadi... Ve ben kisacasi 2 haftadir tirnak etlerimi kesmemek icin canla basla ugrasiyorum...

   Ve sonuc olarak gidip kendime bir cuticle balmi aldim ve cok memnun kaldim.

   Fotograftada gormus oldugunuz uzere tirnaklarim berbat durumda:(



   Gelelim Balm'a; yagli yapisi ve kokusuyla once insani bi tiksindiriyor ama sonra zamanla alisiyorsun ve her gun kullanmak istiyorsun. Gun de 2 kere kullanilmali ve bir sure el yikanmamaliymis. Ben her gun surmeye gayret ediyorum.


Umarim yazimi begenirsiniz..

*NOT: Bunun yerine Bepanthen Krem de kullanabilirsiniz.


Gorusmek uzere







Share this:

CONVERSATION

3 yorum:

  1. merhaba
    nereden aldınız ve fiyatı ne kadardı?

    YanıtlaSil
  2. İnan nereden aldığımı unuttum. Vanilyaclub diye düşünüyordum ama bulamadım. 25 liraya almış olmam lazım. Bulursam size haber veririm.

    YanıtlaSil
  3. sally hansen cuticle remover üzerine ürün tanımam geçen sene indirimden 15 TL ye almıştım inanılmaz sadece 10 sn de kütikülleri eritiyor :))

    YanıtlaSil