Makyaj-Yuz Temizligi

Tekrar merhaba:)

Bu yazimda da size yuz temizligimden ve makyaj cikarma rituelimden bahsedecegim.

Sirasiyla ilk once Flormar make-up remover ile makyajimi cikariyorum. Ardindan Bioderma H2O ile yuzumu iyice temizliyorum.

Ardindan geliyorum nemlendirmeye. Benim cildim cok kuru oldugu icin hydra ozellikli urunleri tercih ediyorum. Yuzum icin yine Bioderma'nin urununu kullaniyorum. Gozlerim icinse yaslanma karsiti -evet yaslaniyorum:(- Vichy'nin Liftactiv Retinol'unu kullaniyorum.

Asagida da fotograflarini paylasiyorum.

Sevgiyle kalin...

Share this:

,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. O hydrabio serum mu memnunmusun bende almayı düşünüyorm da pahalı geldiği için hemen dalıp almak istemiyorm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğenerek kullanıyorum, tüm makyaj kalıntılarını her şeyi alıyor. Genelde 2.si %50 indirimde oluyor kampanyada bence denemelisin. Bence en büyük artısı gözlerde de kullanılabilmesi.

      Sil