Urban Decay - Naked

Merhabalar,

Yazimda yeni almis oldugum cicisten bahsetmek istiyorum :)


Gecen hafta icinde Taksim Sephora'dan paraya kiyip 73 lira vererek aldigim bebisi ilk gunden beri kullaniyorum ve oylesine memnunumki aklima geldikce hala gulumsuyorum:)

İlk olarak bir arkadasimda gordum, daha sonra deliye baglayip videolari izledigimde makyaj cantasinin olmazsa olmazi oldugunu farkettim ve ilk isim buna sahip olmak oldu. Cok memnunum acikcasi ancak renkleri tam ayarlayamadim, acik tonu ne kadar cok sursem de tam istedigim acikligi yakalayamadim ama onu da baska bir paletle hallediyorum.

Simdi de urunun swatchlarina bakalim.



  Sağlıcakla kalın ;)

Share this:

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. bu paletle ilgili yazıları okuyunca çok üzülüyorum. Ankara Tunalı Sephora'daki son paleti almayı beş dakika boyunca düşünüp sonra da "bu tonlarda zilyon tane farım var" diyerek almadım. pişman mıyım? böyle yazılar okudukça pişman oluyorum evet :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de maalesef toprak tonlarında ki farlara zaafım var ama emin ol "iyi ki" dediğim tek palet bu. Naked, Naked2'de var ama elim hiç gitmiyor onlara, diğer bu renkleri saymıyorum bile düşün! Bir daha gelirse düşün bence almayı;)

      Sil