Ekim Favorileri

Hepimizin elinin gittiği belli ürünler yok mudur? Her gün kullanmak ister insan. İşte bu yazımda da Ekim Ayı içerisinde sıkça kullandığım ürünleri göreceksiniz.

Ekim Favorileri

Bakım ürünleri olmazsa olmaz!
Bioderm Aquasource, su bazlı yapısından dolayı sıcak havalarda en güzel gelen ürün oldu cildime. Yüzümü temiz ve canlı hissettirdi. Glam Glow maske ise, burun ve alın bölgemde herhangi bir sorun yapmazken, kuru olan yanaklarımda sivilcelenme yaptı. Cildim Glam Glow'la bir uyum sağlayamadı. Tüm makyajımı çıkarmada ya da cilt temizliğimde bu ay en çok Bioderma kullandım. Bioderma'ya karşı derin duygular besliyorum. Siz de bakım ürünlerinize dikkat edin. Cildinizin sevmesi çok önemli, sıcak soğuk demeden bakım ürünleri olmazsa olmazınız olmalı! Saçımda ise son zamanlarda severek kullandığım Loreal'in Extraordinary Oil'i var, kırık saç uçlarıma, cansızlığa, matlığa çok iyi gelen, saçı ağırlaştırmayan ve kirletmeyen ürünlerden.

Tırnaklarda açık ton vazgeçilmezim!
Evet sonbahar geldi, tırnaklarda koyuya gitmemiz gerekiyor öyle değil mi? Tabuları yıktım. Son bir kaç aydır aşk yaşayarak kullandığım Pastel'in Nude serisinden Rose rengi oldu. Her zaman da severek kullanacağım. Bu Rose'a arkadaş olarak gelen Essie Fiji ise, tırnakları temiz gösteren, her tırnakta farklı duran güzel bir renk. Yaz kış fark etmeden tırnaklarda açık ton vazgeçilmezimdir!

Renkli makyaj yapmayı sevemiyorum!
Sıcak yaz aylarından sonra fondoten kullanmaya başlamam gerekli sanırım ancak elim hala ten makyajına gitmiyor. Daha çok göz ve dudağa uygulama yaptım. Gözlerde her zaman favorim olan Urban Decay Naked Basics'i kullandım. Baştaki ve sondaki renkler hariç, doğal tonlara elim gitti. Bir diğeri ise Wet'n Wild, Comfort Zone oldu, bu paletten sağ alttaki rengi özel günlerde, sol üstten 2. pembeyi ise günlük olarak kullandım. Göze renkli makyaj yapmayı sevmiyorum! Dudaklarda ise en hoşlandığım renk olan doğal tonlarda ki MAC Velvet Teddy'i bitirdim. Gözlerde renk sevmediğimden dolayı dudağa yoğunlaşıyorum arada, bunun için de Rimmel London Kate Moss #30 kullandım, arada sırada ise pembelik istediğimde Revlon #40 numarasına elim gitti. Gözaltı kapatıcısı NARS, allık ise NARS Orgasm'ı kullandım her zamanki gibi. Kirpilerde ise Essence Lash Base, aldığım günden beri uyguladım, üzerine Artistry rimel. İkisinin birleşimi upuzun kirpiler. Kaşlarda Essence'in kaş kalemine geri dönüş yaşadım, üzerine de yeni dediğim Wet'n Wild şeffaf kaş rimeli. İkisinin birleşimi hoşunuza gidecek. PRS'nin ürünlerinden pudra favorim, dipliner ise uygulamada başta zorluk çıkarsa da siyahlığını ve kalıcılığını, akmıyor oluşunu seviyorum. Mary Louminazer ise her zaman ki favori aydınlatıcım oldu.

Ortak ürünlerimiz var ise, lütfen benimle paylaşın. Ayrıca tüm ürünler hakkında çektiğim bir video da yayınladım, dilerseniz izleyip canlı canlı bilgileri alabilirsiniz. 

* Ulu önder Atatürk'ü saygı, sevgi ve rahmetle anıyoruz!

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Harika favoriler! Pastel in nude ojesini merak ettim, cogu zamanlar bende severim dogal bir rengi, bunun icin Yves Rocher´in pastel serisinden rose kullanirim genelde :)

    YanıtlaSil
  2. Bioderma tüm zamanların favorisi zaten. Comfort zone aşık olunası bir palet. Bir de naked basic paletim olsa :)

    YanıtlaSil
  3. Pastelin nude ojesini ben de aldım henüz kullanmadım yorumunu okuduktan sonra denemek için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil