Kiehl's Lansmanı

Düşük göz kapaklı insanların en büyük sorunu yaptıkları göz makyajlarının görünmemesidir. Dilediği gibi eyeliner çekemez, ne renk kullanırsa kullansın göz kapağı görünmediğinden tek düze gelir karşısındakine. Eğer siz de bu durumdan müzdaripseniz yazımın içeriğine göz atmanızda fayda var.

Kiehl's Eye Openning Serum Lansmanı

Kiehl's'in iskeletor doktorunun yanına bir de "göz açıcı" doktoru gelmiş, konsept olarak en doğru sonuca ulaşıldığını düşünüyorum. Bizi bu şekilde selamlaması da samimiyet göstergesi.

Kiehl's Eye Openning Serum Lansmanı

Lansman öncesinde cilt analizi yapıldı, özellikle bu durum benim gibi cildi zaman içerisinde değişen, çok kurudan karmaya giden cildime neler iyi geleceğini merak ettiğimden dolayı çok hoşuma gitti. Bu nedenle öncelikle bu bakım sırasında öğrendiklerimi paylaşmak istiyorum. Alın bölgem aşırı yağlı, yanaklarım ise kuru çıktı. Bu nedenle ilk fotoğrafta bulunan ürünleri kullanmam tavsiye edildi. Özellikle yağlı T bölgeniz var ise, karma ciltlere uygun yağ dengeleyici bir yüz yıkama jeli kullandıktan sonra aynı cilt tipine uygun tonik ile cildimizi temizlemeliyiz. Yanaklarınız da kuru ise, iyi bir nemlendiriciyi yanak bölgenize uyguladıktan sonra kalan miktarı T bölgesine yeterli olacaktır. Göz çevremde yaşımla birlikte ilerleyen mimik çizgilerim bulunuyor. Derin ve kalıcı olmamakla birlikte ve yaşımın da getirdiği etkenle artık buna uygun ürünler kullanmam gerektiğini de öğrenmiş bulunuyorum.

Nem su içmeye bağlı değil!

Cilt analizine, nem oranı ile devam edildi. Ben cildimin neminin iyi olduğunu düşünüyordum, daha önce bir analiz yaptırmadığım için de kulaktan dolma bilgilerle cildime güveniyordum. Ancak ölçülen değer sadece 37,8! Yani cildimin suya çok ihtiyacı var! Yine kulaktan dolma bilgilerle bolca su içmem gerektiğini düşünüp, bunu uzmana sorduğumda "su içmenin böbreklere iyi geleceğini" vurguladı. Yani bolca su içmek, cilt neminize etki etmiyormuş. Kısacası cildinize uygun olan nemlendiriciyi kullanmanız ve cilt bakımına özen göstermeniz gerekiyor!

Kiehl's Eye Openning Serum Lansmanı

Lansmanı olan ürünler de bizi kapıda bekliyordu. Benim özellikle dikkatimi "göz açıcı" krem çekti ancak yine aynı şekilde yüz nemlendiricisi de bulunmakta. Henüz bu ürüne ihtiyacımın olduğunu hissetmesem de, göz çevrem için bu ürünü kullanmaktan oldukça heyecan duyuyorum. Henüz deneme aşamasında olduğumdan dolayı derinlemesine inceleme yapamıyorum. Kısa bir bilgi vermem gerekirse eğer içeriğinde hyalüronik asit, cildi aydınlatan minareller ve lifting etkisi sağlayan bitkiler bulunuyor yani 5 etkiyi tek bir üründe toplandığından söz ediliyor. Lifting, sıkılaştırma, nemlendirme, daha genç bir görünüm kazandırma ve en çok sözü edilen sadece 4 haftada %42 daha açık gözler. Kısacası benim gibi gözlere sahip olanlara biçilmiş kaftan!

Kiehl's Eye Openning Serum Lansmanı

Ayrıca yılbaşı için hazırlamış oldukları setlerden de en çok ilgimi çekenleri sizler için fotoğrafladım. Mutlaka size uygun bir set bulabilirsiniz!

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Kiehl's benim gönlümde özel bir yeri olan marka. Urun satmak için değil müşteri memnuniyet için ilgileniyor çalışanlar. Aylardır cildime Gece Bakım İksiri almak istiyorum ama Gulcan Hanım ısrarla benim cildime uygun olmadıgını soyleyerek vermiyor ki bence bu cok samimi bir davranıs. Su ana kadar onerdiği hic bir urun de beni hayal kırıklıgına ugratmadı. En favori urunumse kesinlikle Avakadolu Göz Kremi :)

    YanıtlaSil