Cala Makyaj Temizleme Mendili


Makyajı temizlemede arada sırada kolaya kaçanlardan mısınız? Sadece mendil ile temizlemek bana yeter diyorsanız, büyük yanlış yapıyorsunuz. Makyaj temizleme mendili kullanıp, ardından bir işlem uygulamıyorsanız hem cildinize zarar veriyorsunuz hem de makyajı tam olarak temizlememiş oluyorsunuz. En ucun üründen tutun, en pahalısına kadar sadece mendil ile temizlemek, cildinizi makyajdan arındırmıyor.

Öncelikle tüm cildinize uyguladığınız makyajın fazlasını alıp, daha sonra derinlemesine temizlik yapıyorsanız, mendil kullanımını doğru olarak yapanlardansınız.

Cala markasına ait, salatalık özlü bu mendil, ıslak yapısı, bayat salatalık kokusu ve tam olarak temizlik görevini görmediği gibi, bir de cildi kurutuyor.

Ben her zaman tüm ten makyajı yaptığımda öncelikle cildimi temizleme mendilleri ile temizleyip, daha sonra derinlemesine temizliğini yapıyorum. Bu nedenle bir çok markayı deneme şansım oluyor.

Cala markasının temizleme mendilleri, yukarıda da bahsettiğim gibi aşırı ıslak yapıda. Yüzünüzü temizlerken bir yandan mendilden sıvı akışı oluyor. Bu kadar ıslak yapıda olan mendillerin işlerini tam yapamadığını düşünenlerdenim.

Bir de sahip olduğu salatalık kokusu, bayatlamış bir salatalığı uyguluyormuşsunuz hissi veriyor. Koku hassasiyeti ve takıntısı olanların ne demek istediğimi anlayacağını düşünüyorum.

Makyaj temizlemesi ise bir çok markadan daha vasat durumda. 

Bir daha satın almayacağım ve kullanmayacağım bir ürün. Muadilleri çok fazla.

Sevgiyle kalın... 
---------------------------------------------
instagram : _ezgierdogan_
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. ezgicim başka bir sürü marka var... ben de önce mendil sonra derinlemesine temizlik yapanlardanım

    YanıtlaSil
  2. Salatalıklı olan koku gerçekten berbat ama diğer kokuları gayet güzel bence, cildimi de kurutmadı benim. Ciltten cilde farklı olabiliyor sanırsam.

    YanıtlaSil
  3. Bir kere bende Gratisten almıştım ama neyliydi hatırlamıyorum. Ben genel olarak makyaj temizleme mendillerini sevmiyorum.Çok zor durumda kalmadıkça kullanmıyorum. Genelde makyajımı temizleyip yüzümü yıkıyorum. :)

    YanıtlaSil