Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu


Makyaj temizliği, tüm temizlikler kadar önemlidir. Kullanılan her ürün, cildin hava almasını engellediğini, gözenekleri tıkadığını ve cildi nemsiz bıraktığını unutmamak gerekiyor. Bu nedenle, derinlemesine temizleyen, cildi tahriş etmeyen ürünler kullanmak çok önemli.

Garnier'in çıkardığı "kusursuz makyaj temizleme suyu" bu önemli noktalara çok güzel parmak basıyor. Hem cildi derinlemesine temizliyor, hem tahriş etmiyor hem de içerik olarak iyi.

"Suya dayanıklı" olarak tabir edilen ürünleri tek başına çıkarmada oldukça başarılı. Makyajı akıtmadan temizliyor. Az bir miktar tüm cildi temizlemeye yetiyor. 3-4 pamuk ile tüm makyajı temizlemeniz mümkün.

400 ml'lik boyutu ve fiyatıyla her bütçeye uygun olması da cabası. Gönül rahatlığıyla kullanabileceğiniz, makyajınızı iyi temizleyen bir ürün.

Sevgiyle kalın... 
---------------------------------------------
instagram : _ezgierdogan_
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Önceki Garnier deneyimlerim beni hep mutsuz bıraktığı için ben hala Bioderma'cıyım valla. Bunu da denemek istedim ama çekiniyorum, neye reaksiyon göstereceğini şaşırmış bi cildim var :D

    YanıtlaSil