#sedavesenaileyazamerhaba Ankara Etkinliği

Uzun zaman ara verip, bu şekilde bir etkinlikle geri dönmek bana büyük bir heyecan veriyor, sanki ilk defa blog yazıyormuşum, ilk defa sizlerin karşısına çıkıyormuşum gibi hissediyorum. Bu hissiyatımın nedeni olan Sena ve Seda'ya çok teşekkür ederim.
Bugün sizlere, etkinlikten bahsedeceğim bir sonraki yazımda ise, bizi yalnız bırakmayan firmalardan. Buradan onlara da teşekkür etmeden geçmek istemiyorum.

Şehir dışındaki ilk etkinliğim olduğu için ilk daveti aldığım zamandan, etkinlik gününe kadar büyük heyecan yaşadım, hem Ankara'da ki blogger arkadaşlarımla görüşecektim hem de İstanbul'dan 2 Yasemin ile birlikte bir yolculuk yapacaktım. Gerçekten güzel bir deneyim oldu benim için. İstanbul-Ankara yolculuğumuz sevgili Yasemin'in ve eşinin bizi götürmesiyle başladı, güzel bir yolculuk geçirdik sayelerinde, teşekkürler güzel aile:) Biraz oyalanarak gittiğimiz ve bir sürü mola verdiğimiz yolculuk, mekana birazcık geç varmamıza neden oldu. Öyle çok da kaybolmadık yani, sadece birazcık dolandık^^


Mekana vardığımızda neredeyse tüm kızlar gelmiş, masa hazırlanmış, her şey bitmiş bizi bekliyorlarmış havasındaydı :p Gecikme için özür kızlar! Masamız çok güzel hazırlanmıştı, hepimize ayrı kartlar verildi, tabağımızın etrafı bir sürü güzellikle doluydu ve oturma planı çok güzel hazırlanmıştı. Özellikle Nesli'cim ile aynı masada olmak bana ayrı bir mutluluk verdi. 


 

O gün bizi yalnız bırakmayıp etkinliğe bizzat katılan firmalar vardı, bunlardan ilki bizim gibi İstanbul'dan gelen Harmolance firmasından Didem Hanım'dı. Ayak topuk kreminden, kadınların kabusu menopoza kadar çok ince ve güzel detaylar paylaştı bizimle. Topuk kremini annem çok büyük aşkla kullanacak ve onun yorumlarını burada sizlerle paylaşacağım.


Revox'tan Mustafa Bey, At Kuyruğu Şampuanı ve diğer ürünleri hakkında bilgi verdi. Ürünü 2 kere denedim gerçekten söylendiği kadar güzelmiş. Detaylarıyla bloğumda olacak çünkü işe yarayan bir ürün olduğunu düşünüyorum.


Ve Magic Finish fondoteniyle aşk yaşadığım, 2 kutu bitirdiğim Fulser ya da bir diğer adıyla M.Asam da bizimleydi. Brilliant Teint ve güneş kremleri hakkında bilgi verdi ve ten makyajım olmadığı için Brilliant Teint'i uygulamasına gönüllü oldum. Fondoteni ile yaşadığım aşkın da üzerinde duygularla ayrıldım oradan. En kısa sürede yazılacaklar listesinde bulunuyor. 



Ve bizzat yanımızda olamasa da, güzel kahveler içmemize, sohbetimize tat katmasıyla Arzum'a çok teşekkür ederim. Türk Kahvesi hastalarının bayılacağını düşündüğüm Okka Kahve makinesine bakmanızı öneririm.




Bloglarımızın başından beri konuştuğumuz Neslihan ile tanışmanın verdiği mutluluğu ANLAYAMAZSINIZ.




Artık selfie olmadan olmuyor takdir edersiniz ki, ee biz de bıyıklarımızla (ki hepimiz bir gün önce almışız :p) poz verdik. Neredeyse aynı şeyleri düşündüğümüz, wifi şifre danışmanımız, dobra Gül'cüm, eğlenceli hikayeleriyle masamızı kırıp geçiren, bizi Kızılay metroya kadar atan Mehtap, naif ve arsalı(:p) Asude, güzel, uzun boylu hatun Sultan'cım, deli dolu, eğlenceli ve dobra Sibel :), ilk etkinlik sahibem, yol arkadaşım ve dertli ortağım Yasemin, aramızdan erken ayrılmak zorunda kalan ve sohbet edemediğime üzüldüğüm Nazlı, becerikli, nazik, güzel ve alımlı Zeynep ve bizim gibi uzaklardan gelen, güzel ve samimi Işıl, iyi ki hepinizle tanışmışım ve iyi ki gelmişim. Misafirperverliğiniz için çok teşekkür ederim. 



Bir sonraki yazıda yani sponsorlar da görüşmek üzere.

Sevgiyle kalın...
---------------------------------------------
instagram : _ezgierdogan_
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. Ezgicim çok güzel bir etkinlik olmuş takip ettim zaten ama bizi çok ihmal ettin sen hakikaten özledim seni :-)) daha sık yaz ve görüşelim bir ara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok istiyorum ama vakitsizlik, yoğunluk ve gezmeden zaman bulamıyorum :p Umarım eski ritüelime geri dönebilirim.
      Çok teşekkür ederim, iyi ki varsın ve evet görüşelim!

      Sil
  2. İyi ki geldin ve iyi ki yüz yüze tanışma şansımız oldu. Yeni şifrelere ihtiyacın olursa bir telefon kadar uzağındayım :))) Artı navigasyon özelliğimde var aklında olsun :))) Kocaman öpüyorum seni.
    Ankara'dan sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. İyi ki geldin Ezgicimm Ankaraya her yolun düştüğünde mutlaka gelelim bir araya İstanbula sevgiler =)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel anlatmışsın, emeğine sağlık tatlım. İyi ki geldin

    YanıtlaSil
  5. Çok ama çooooook mutlu olduğum bir etkinlikti iyi ki geldin :)

    YanıtlaSil