#sedavesenayazamerhaba Etkinliği Part II

Yine bol fotoğraflı bir yazı ile karşınızda olacağım. Daha önce Part I'i burada yazmıştım, şimdi kalan sponsorlara bakalım isterseniz. Tüm firmalara teşekkür ediyorum bir kez daha.

Masamızı süsleyen, gül kokusuyla, gül kokusu sevenleri mest eden Kokulu Düşler,


Sorunlu ayakların en büyük yardımcısı Lepitak (yaz aylarının vazgeçilmezi)


Mediwell ürünleri ile ilk defa tanıştım, ateş düşürücü jelleri çok merak ediyorum ancak umarım kullanmak durumunda kalmam! Beybi dudak bakım kremlerini ise çantamdan ayırmıyorum.


İçeriğini çok beğendiğim, çocukların ve bebeklerin kullanmasında her hangi bir sorun görmediğim Mustela'yı, bizim ufaklığa vereceğim. Teşekkürler Mustela!


Annemin yine görür görmez "benim olsun muuuğ" diye başımın etini yediği, hemen baş ucuna koyduğu ve seyrettiği Mutlu Mumlar:) O mutlu ben mutlu :)


Geçen seneden beri merak ettiğim ancak bir türlü alma fırsatımın olmadığı dövmeleri deneme şansı buldum, gerçek dövme öncesi, önizleme olarak mükemmel sonuç verdi. En kısa sürede gerçek dövme yaptırma kararımı kesinleştiren New Obsessions'a çok teşekkür ederim.


Göz altı kapatıcısıyla aşk yaşadığım, bittikçe aldığım Note markası, yeni ürünleri ile aramızdaydı. Henüz denemediğim ürünler oluşu, beni daha mutlu etti.


Ankara dönüşü eve gelir gelmez hemen 2 tanesini yediğimiz için burada az var ancak pratikliği ve lezzeti ile çok sevdiğim noodle'a yenisi eklendi, teşekkürler beni doyuran Özde Nudo.


Otacı'nın zeytinyağlı şampuanını çok severek kullandım uzun süre, bir de sarımsaklı sabununu deneyelim :)


Yakmaya kıyamadığımız, salonumuzun baş köşesini süsleyen Othantik Mum, sanırım seninle bolca vakit geçireceğiz.


Görür görmez, hemen denemem lazım dedim ancak hiç vaktim olmadı, bir an önce ProNail'i deneyip, sizinle paylaşacağım.


Güneşin ve denizin yıprattığı saçlara özel olarak üretilmiş bu ürünleri, denizi ve güneşi sevenler çok sevecektir diye düşünüyorum, Prozinc değişik ürünleri ile her zaman ilgimi çekmiştir.


Revox'u ilk defa duydum ne yalan söyleyeyim, hemen kullanmaya da başladım. Benim gibi sorunlu saçları olanların da kullabileceğini gördüm, daha ayrıntılı yazacağım için şimdilik üzerinde durmuyorum ancak beklediğimden çok daha iyi çıktığını belirtmeliyim.


İki ürünü de bitirdim, güzel şeyler düşünüyorum haklarında. Yazısı yakında gelecek ama cidden saçım şahane :)


Henüz denemedim ancak siyah pirinç ile pilavın nasıl olacağını deli gibi merak ediyorum.


Çilek aroması sevmiyorum bu nedenle eve gelir gelmez 2 gün içerisinde annem tüketti ve kuruvasanın özellikle hayatında yediği en güzel kuruvasan olduğunu söyledi. Donutlardan bahsetmiyormuş bile. Ben onun yalancısıyım, eğer siz de seviyorsanız Today Croissant'a bir şans verin.




Dil temizleyicisi mi? Daha önce duymuş ancak ne kullanmış ne de görmüştüm. Bu konu hakkında en kısa zamanda yazacağım. Teşekkürler Yaşam Dükkanı :)


Yves Rocher'den uzun zamandır bir şey almıyordum, kokusu biraz ağır geliyor ki benim koku hassasiyetim var.


İçerisinde kuş varmış ancak sanırım sıcaktan dağılmıştı, annem direk baş ucuna astı, kokulu, mumlu, kafesli ürünlere hasta olduğu için çok aşırı beğendi Özlem Sabun'u da :)


Dermadolin yine bir sürü ürünle aramızdaydı, hepsini daha önce kullanmıştım, çok beğenerek kullanıyorum, fotoğrafını kullanmama izin veren Gül'üme de çok teşekkür ederim.


Tanaçan da indirim kuponuyla yanımızdaydı, hangi China Glaze'i alsam acaba?
Yine Gül'üme fotoğraf için teşekkür ederim :)


Artık zaman içerisinde kullanıp denediğim ürünleri yazacağım, destek veren tüm sponsorlara, beni çağıran Seda ve Sena'ya çok çok teşekkür ederim. İyi ki var bloğum.

Sevgiyle kalın...
---------------------------------------------
instagram : _ezgierdogan_
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

8 yorum:

  1. çok güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Dantelin modeli ne güzelmiş dedim ya unutup :)))) Dil temizleyiciyi kullanmaya başladın mı? Ben ilk günden beri kullanıyorum ama çok midem bulanıyor kullanırken. Sen de durumlar nedir ? Ayrıca her zaman tam destekten yanayım; aramızda fotoğrafın lafı bile olmaz Ezgi kuşum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha tekrar çok teşekkür ederim kuzum, yardımlaşmak muzzam bir şey :)
      Ben normal dişimi fırçalarken bile mide bulantısı yaşıyorum, o yüzden henüz cesaret edip deneyemedim. :(

      Sil
  3. güzel günlerde kullan ınstagramda takipde olup da burda nasıl olmamışım hemen takibe aldım seni bende beklerim :))

    YanıtlaSil
  4. İyi günlerde kullanın inş..
    Sevgilerle..
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil