#sedavesenaileyazamerhaba Part I

Etkinlik günü detaylarını şurada anlattığım #sedavesenaileyazamerhaba Ankara buluşmasının sponsorlarını iki ayrı yazıda yazmak istedim. Seda ve Sena çok çalışmış, bize 40'tan fazla sponsor bulmuş, baştan söyleyeyim her iki yazı da bol fotoğraflı olacak. Şimdi gelelim sponsorlara, ayrıntılara çok girmeden yazacağım, kullandıkça blogta yer vereceğim, böylelikle kendimi size daha sağlıklı ifade etmiş olurum.

Çekiliş ile 5 kişiye farklı ürünler hediye eden 1001 Çeşit firmasından şansıma popo/bel toplayıcı bu korse çıktı, özel günlerde kullanmayı seviyorum. Tüm vücudu sarandan kullanıyordum, şimdi artık buna dönebilirim.


Abfen Farma bizlere burun açıcı ürünlerinden göndermiş, eski alerjik, burnu hiç açılmayan Ezgi olsaydım, bir dakika düşünmez kullanırdım. Büyüdüm de alerjilerim yer değiştirdi, belki ileride yine burun tıkanıklığı yaşarsam, aklıma ilk gelecek ürün olacak.


Lise yıllarında, kızıldan siyaha, turuncudan kahveye çok geçişler yaşamış birine gelebilecek en güzel rengi  Acme Color'dan hediye edildi sanırım. Yakın zamanda saçımın aralarında kızıllar görebilirsiniz, dikkat dikkat! 


Arzum Okka kahve makinesiyle yanımızdaydı, bize de bu güzel 2'li kahve setini yollamış. Annem "çeyiz"ime koymam için dil dökse de, ortada aday olmadığından kullanmaya başlamasını söyledim. Ah anne ah!


Tatlı yapımı konusunda sınıfta kalan bana sanırım en büyük gaz oldu, henüz yapma şansım olmadı ama şu güzelliklere her baktığımda bu sefer yapacağım diyorum, kapıda ödeme ve tüm Türkiye'ye 5 lira kargo bedeliyle her yerden ulaşabilirsiniz Lezzetli Mutfak'a.


Balmozon cilt bakım serumunu henüz kullanmadım. Ancak en kısa sürede düzenli kullanıp, hakkında yazmak istiyorum.


Berrak markasıyla ilgili, üniversite yıllarımdan kalma bir anım var, ne zaman görsem aklıma gelir, biraz hüzünle ve sinirle karışık duygular yaşarım. En sevdiğim markadır, teşekkür ederim.


Her pakette farklı ürünlere yer veren Boyner, seçtiğim pakette bana 2 adet deneme boyu Lancome, 1 adet Kenzo parfüm çıkarttı. Parfüm gerçekten çok başarılıymış.


Kahverengi gözlere en çok yakışan renk yeşil denir her zaman, hiç cesaret edip kullanamadım ancak sanırım bu sefer Cecile'i deneyeceğim.


DD krem furyasına katılmamı sağlayan Cosmed'in deneme boyu ürünlerinden birini arkadaşıma verdim, az önce üzerinde konuştuk, hemen denemek istiyorum.


Yine cömert davranan Dermokil, bir çok ürün göndermiş. Saç ürünlerini anneme verdim bile, uzun zamandır dökülme problemi yaşıyor, deneyimlerini sizinle paylaşacakMIŞ.


Bu sefer kokusunu daha çok sevdiğim bir saç bakım ürünü ile Dove'u kullanmaya başladım. Bakalım kırık uçlarıma iyi gelecek mi? (Kalp kırıklıklarını da gidebilir misin sevgili Dove'cum?)


Eskiden yeşil çay içmeden günüm geçmezdi, aslında yaşım da ilerledi, neden bıraktım bilmiyorum ama Doğadan ile yeniden ritüelime dönmeliyim sanırım. (Artık herkes evine dönmeli!)


Ürünlerini çok severek kullandığım Farmasi, yaza uygun hediyeler göndermiş. Tatile gitmeyen ben İstanbul güneşinden korunmak için kullanacağım bu güneş kremini. Bakalım ne kadar etkili.


El emeği, göz nuru bir ürün var sırada. Fingers Croossed bu aksesuar ile, basit düz beyaz penyelerimi süsleyecek. Eğer yolda görürseniz, işte o benim.


Bir dolu ürünle Fresh'n Soft


Magic Finish'ten 2 kutu bitirdiğimi söylemiş miydim? Brilliant Teint'i etkinlikte uyguladılar ve hepimiz mest olduk. M.Asam bu kadar güzel ürünler yapmak zorunda mısın?


Annemin sorunlu topuklarına Harmolance iyi gelecek mi? Hep birlikte göreceğiz.


Minik minik deneme ürünlerini kim sevmez, resmen evcilik oynar gibi hissediyorum bunları gördükçe, teşekkürler Hayat Kimya, beni çocukluğuma geri götürdün.


Saç bakım maskesinden 3 kutu bitirdim, bu sefer başka bir tanesini denemek çok daha iyi oldu, HC Hair Care'i gözüm kapalı tavsiye ederim.


Yine annemin Kliksa'nın hediyesi tepsiye "çeyiz, çeyiz!!" diye çıkışınca, daha fazla dayanamadım ve çeyizime attık. Heyyy karşı cins, gel artık, ev çeyizden geçilmiyor!


Sevgiyle kalın...
---------------------------------------------
instagram : _ezgierdogan_
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. hahah Ezgicim çok güzel yazmışsın hepsini güle güle kullan canım deneyimlerini/lerinizi merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan canım hepsini

    YanıtlaSil
  3. Ahh kalp kırıklığına iyi gelen tek şey yakın bir omuz bulup ağlamak galiba, bekle geliyorum dertleşmeye :))
    Cecili kaleminin yeşil olduğunu bilseydim benimkiyle kesin değiştirirdim. Şansıma siyah benim kalemim ama sürümü ve renginin koyuluğunu sevdim. Ayrıca tepsinde güzelmiş, nereden aldın :)))
    Hepsini güzel günlerde kullanalım canım, bol öpücük ve kalp yolluyorum Ankara'dan sana <3 <3 :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünmen yeter ki, daha da iyi hissediyorum kendimi :*
      Bilseydim istediğini değiştirirdim, 1 kere kullanıp beğenmeyip kenara atmak istemiyorum çünkü :/
      Dur bi' çeyizimi kullanmaya başlayayım da o tepside sana ne güzel şeyler getireceğim (umut fakirin ekmeği:.) :D

      Sil