Kargom Geldi#2

Merhabalar,

İlk hediye aktivitesini Ceylan(1makyaj1bakım) ile yapmıştık ve benim Ceylan'a hazırlamış olduğum kutuyu da sizinle şurada paylaşmıştım.

Yine annem dayanamamış açmış kutumu ama en azından tek tek özenle paketlenmiş hediyelerimi açmamış!:)

Kutum da çok güzel paketlenmiş, ben biraz acemice davranıp ne kutumu paketledim ne de içerisine not yazdım:( Ancak Ceylan çok güzel bir not ile birlikte göndermiş bu güzellikleri:)


Şimdi ise hediyelerin toplu görünüşüne bakalım ve bende bıraktığı ilk etkilerini yazalım :)


Argan Yağlı Duş Jeli ve Losyonu - Daha önce ne Argan Yağı kullandım ne de Down Under serisinden bir ürün kullandım. Aslında çok merak ediyordum ancak sonradan arganın yalan olduğunu öğrendim. Amaaaa Ceylan benim düşüncelerimi okumuş olacak ki bana deneme şansı vermiş, kullanıp yorumlarımı aktaracağım:)
Antibakteriyel Jel - Ben yanımdan başucumdan Pürel'i ayırmayan bir insanım :) Öyle pinpirikli biri değilim ama çok seviyorum bu jelleri :)
Avon Rimel - Avon'a alerjim çıktığı için anneme vermek zorunda kaldım. Rimel allık ve pudraları yanma yapıyor:(
Avon 2'li Far - Farlarında böyle bir şeyle karşılaşmadım:) Ve süper beyaz/gri ikili bir far seti göndermiş bana Ceylan, resmen bayıldım. 
Allık - Tam çantaya at ve çık ! Far ve bu allık yanımda olsun tüm makyajımı rahatlıkla yapabilirim! Resmen çanta dostu 2 tane ürünüm oldu :)
Bigudi - Saçlarımın maşallahı var, öyle bir gür ki kuaförler benden başka 3 kişiye daha saç çıkar esprisi yapmadan rahat edemiyorlar, ancak bunlarla aralara çok güzel kıvırcıklar atacağım :)
Ojeler - Resmen bayıldım bütün renklere, sürdükçe paylaşacağım:)
MT Çubukları - Yeni kullanmaya başlamıştım, süper oldu bunlar:)
Lens Kutusu - İnternette DIY'ları izleyip duruyordum :) Tam böyle bir şeyi nereden bulabilirim diye düşünürken ta-daaaa karşıma çıktı, tam cuk oturdu yani anlatamam:)

Bir kere daha teşekkür ederim tatlım, çok ince düşünceli bir insansın. Güzel günlerde kullanalarım cicilerimizi:)

Ceylan yeni bir hediyeleşme aktivitesine başladı. Bu sefer 6 kişilik bakalım bana kim çıkacak?:)

Şimdilik...

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. TATLIMM MEMNUN KALMANA ÇOK ÇOK SEVİNDİM.. GÜZEL GÜNLERDE KULLANALIM HEDİYELERİMİZİ...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller güzel günlerde kullanın.. Bende henüz yeni bi blog sahibi olarak bunlara yabancı kaldım ama en kısa zamanda bende bi etkinliğe katılmak isterim.. ve banada beklerim http://hoopbidunya.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil