Anneler Günü Alışverişi#16


Merhabalar,

Bütün bloglarda olduğu gibi bu da bir Anneler Günü alışverişi. Gratis ve Watsons çok güzel indirimler yaptı ve bu sefer 4 gün sürecek. Bunları 1 günde almadım, 2 günde aldım:) Çok farklı tabii 1-2 gün :) Toplamda 5 farklı Gratis'ten ve Kadıköy Watsons'tan aldığım ve ayrıca şurada bahsettiğim gibi erkek arkadaşıma da bir şey aldırmış oldum:)

Şimdi gelelim ürünlere, farklı farklı zamanlarda aldığım için ve toplamda 5 yere gittiğim için fişler biraz karıştı elimde sadece 2 alışverişimin fişi var, onları yazabileceğim. Diğerlerini ise aklıma gelirse editlerim yazımı.

Şimdi önce topluca görüntüsüne bakalım :)


The Balm aşkım hiç bitmeyecek sanırım, sonunda elimde olmayan ürünleri de alarak tamamlamış oldum. Balm Shalter ve Time Balm'a nedense elim gitmiyor. Belki daha sonra alırım şu anda baz ve bb creamim olduğu için sanırım.


Aldıklarım ise şu şekilde;

Mary Lou - 15 TL
Hot Mama - 
Cabana Boy - 13.50 TL
Mai Billsbepaid Ruj - 10 TL
Mia Moore Ruj - 10 TL
Time Balm -
Fırça - 12 TL
Put A Lid On It - 13.50 TL


Allıkların ve aydınlatıcının swatcları bu şekilde :) Özellikle Hot Mama'ya vuruldum. Mary Lou Balm Jovi paletimde vardı, ancak o paleti kullanmadığım zaman aydınlatıcım yoktu. Ben de indirimden yararlanmış oldum :)


The Balm'dan sonra neden Benri geldi, çünkü swatchları silmem lazımdı, silmeden de fotoğrafladım o nedenle araya girmiş oldu. Pamukları ince ve yumuşakmış beğendim :) Makyaj düzeltme çubuğu olarak kulak çubuğu kullanıyordum, artık profesyonelleşmem gerektiğini düşündüm :)

Disk pamuk - 1.20 TL
Makyaj Düzenleme Çubuğu - 1.20 TL


Şimdi ise gelelim rujlara;

Önce Mai Billsbepaid'i aldım. Tam nude rengi bayıldım. Biraz dudak yakıyor ama olsuun:) Sonra dedim bu bu kadar güzelse, diğerleri de öyledir. Gidip bugün de Mia Moore'u aldım. Aslında aklımda koyu kahve ruju vardı ama o kalmamıştı. Belki yarında onu alırım:)


Swatchları ise bu şekilde, dudakta duruşları bin kat daha güzel :)

*Mia Billsbepaid değil Mai Billsbepaid olacak.

Geçen yeni açılan Marmara Üniversitesi'ndeki Gratis'te The Balm'da %30 indirim vardı. O zaman Time Balm'ı 15 liraya almıştım ancak göz altımda değil de elimde denediğim için gidip en açığını aldım tabii kapatmıyor hiç bir yeri. Şimdi göz altımda deneyip aldığım için çok mes'udum :) Bu sefer mid-medium aldım:) Essence'ın ve Flormar'ın göz bazı vardı bende ama Flormar'dan hiç memnun değildim. Essence'da bir yere kadar. Bunu da denemek istiyordum tam süper oldu :)


Elimde Time Balm koyu duruyor ama göz altlarımda hiiç öyle değil. Azıcık yukarıda görmüş olduğunuz ıslaklık ise bazın. Renksiz ve yoğun kıvamı var, kullandıkça yorumlarım gelecek :)


Şimdi gelelim yeni aşklarıma :) Daha önce siyahını alıp şurada anlatmıştım. Bu sefer delirdim sanırım hiç kullanmam dediğim kahverengini aldım. Pişman mıyım? HAYIR! Sonra bir de ne göreyim? İçerisinde pembe ışıltıları olan siyah bir eyeliner! Durmadım ve onu da aldım.

Her biri  - 12.45 TL


Burada da pembelik biraz belli sanırım ^^:)


Ve işteeeee o güzel pembe-siyahım benim! Çok beğendim seni, tam yazlıksın sen bence! Hep kullanacağım ben seni bebeğim^^ c')


Veeee dün şurada da bahsettiğim gibi meşhur Rimmel'in #107 ruju! Kokusu çok fazla ama duruşu sürüşü mükemmel :)

Rimmel London #107 - 7 TL
Loreal Studio Professional -


Bu da Loreal Studio Professional baz, yapısı köpük şeklinde ve baya yoğun. Bunu da kullandıkça yorumlayacağım :)


Bazı dağıtmadım ki yapısı belli olsun :)


Benim aldıklarım bu şekilde. Daha önümüzde haftasonu var bakalım şu 2 gün boyunca neler alacağım :)

Teşekkürler Gratis, teşekkürler Watsons:) İyi ki varsınız!

Sevgiyle kalın...

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

13 yorum:

  1. aldıklarının hepside çokk güzel yarısını bende kullanıyorum zaten ve hepsinden çok memnunum.. bence Balm Shalter'ı al çünkü bana göre bb kremlerden çok farklı.. ben 2 katta fondoten etkisi görüyorum ve üstüne pudra geçip düğün makyajı yapıyorum onla :) bence bir şans ver ona indirimdeyken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımı karıştırdın şimdi :( Bugün alacağım, daha fazla dayanamadım :)

      Sil
  2. Harika görünüyorlar!!! Güle güle kullan!!! :)

    YanıtlaSil
  3. hepsi şahane güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Artik alisveris yapmak istemiyorum cok acildim bu ay ama hala birseyler alasim var. Cok guzelmis aldiklarin guzel gunlerde kullan bende beklerim :-) balbocegiilekozmetik.blogspot.com :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah! Ben de aynı durumdayım, sonu ne olacak hiç bilmiyorum :/ Ama çok mutluyum aldıklarımdan bu nötrler mi sence?:)

      Sil
  5. Teşekkürler, bakıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  6. Hot mama 28 liradan 14 liraya düştü :)bu da yeni blogum aslında ilk ve tek blogum :) http://hangirenk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. seçimlerin güzel olmuş canım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  8. Aldıklarına bayıldımmm güle güle kullan:)
    benim aldıklarıma da bakmak istersen beklerim :)
    http://mel-makyajkutusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. o pembe ışıltılı siyah liner çok iyiymiş canım, hepsi güzelmiş.güle güle kullanıyorsundur umarım hala hepsini:)

    YanıtlaSil