Ürün İncelemesi#7: Rimmel London#107

Merhabalar,

Sonunda Rimmel'in #107'sine kavuştum! Erkek arkadaşıma aldırdım! Hiç bir Watsons'ta bulamıyordum, ne kadar çok istediğimi farketmiş olmalı ki bana 107 vaaaaaaaar diye bir çığlık attı sağolsun :) Alıp getirmiş hemen bana, bir de Watsons için Turkcell "Akıllı Kadın" olmuş garibim. :)


Ben rengini, duruşunu ve sürülüşünü çok beğendim. Ancak Rimmel'in her rujunda olan o kırmızı meyve kokusu çok fazla, bir süre sonra gidiyor gerçi. Diğerlerinde öyle olmuştu. Bir süre bekletip kullanacağım bende bu tam bordo rujumu!
Ruj tamamen borda, hani illa altton dersem "kırmızı" diyebilirim. Siyah/mavi bir alttonu yok. Kadıköy Watsons'tan almış, son 2 tane varmış. Eğer yolunuz düşerse bi bakın derim ben :)

Sevgiyle kalın...

Share this:

, ,

CONVERSATION

10 yorum:

  1. :) cidden bende bu ruju Ankara'da bulamıyorum bir türlü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen Kadıky'de 107 diye 101 almışım, kasedeki görevliler yoksa 107 mi gelmiş herkes arayıp soruyor dedi. O sırada anladım ki 107 çok önemliymiş:)

      Sil
  2. Daha az önce aldım bunu bende :) Güle güle kullanalım o zaman :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsonslara teşekkürü bir borç biliyorum!:)

      Sil
  3. ben aldım sonuncusunu gerçekten çok güzel bir renk kokusu da süper

    YanıtlaSil
  4. Yazının ilk kısmında bayağı eğlendim. :) güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, olaylar aynen bu şekilde gelişti yapacak bişey yokk :)))

      Sil
  5. İzmir caddesindeki Watsonsda bütün renkleri mevcuttu :)Çok güzelmiş yakışmış duduşlara.

    YanıtlaSil