Ürün İncelemesi#9: Sleek Sparkle i-Devine Palet

Merhabalar,

Bugün size Sleek'in bu far paletinden bahsedeceğim. Umarım Sleek almayı düşünenlere faydalı olabilirim, çünkü ben bunları alırken blog ortamında değildim ve çok yanlış tercihlerde bulunduğumu daha yeni yeni fark ediyorum:(

Bu bende ki 2. Sleek far paleti. İlkini gittigidiyor'dan almıştım, fiyatı ise gayet uygundu. Mat bir palet olduğu için çok rahat kullanabiliyorum ancak bu paleti cloud10beauty.com'dan aldım vee nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde koskoca "SPARKLE" yazmasına rağmen, kargonun geldiği gün simli olduğu kafama dank etti.

Buradan anlıyoruz ki sırf almak için almışım ben bunu:(

Simleri yüzünden henüz günlük makyajımda kullanamadım. Anca akşam bir şey olacakta onda kullanacağım da ohhhooooo:( Yani gözümde görmenize daha çok var!

Şimdi gelelim bu elimdeki i-Devine Sparkle paletine;

Palette 12 adet simli far bulunuyor. Aşağı yukarı her renk tonundan bir far var içerisinde.


Swatchları ise şu şekilde;



Aslında renkleri çok güzel, kullanıldığı alanda çok güzel duracağından eminim. Her türlü rengi çok rahatlıkla elde edebilirsiniz. Sarısından siyahına her renk var neredeyse içerisinde. Kullanışlı bir renk skalasına sahip bu palet.

Elimdeki diğer palette tozutma ve pigmentasyon problemi vardı. Bunda da olacak mı bilmiyorum, kalıcılığı ise fena değildi. Far bazıyla daha da uzatılabilir kalıcılığı:) Fakat ben bir tane daha Sleek far almam. Elimdeki Sleek farlar bana yeter de artar bile:) 
Onun yerine başka markaların farlarını denerim daha iyi!


Sevgiyle kalın...

Share this:

,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. çekilişimvar beklerim.makyaj malzemesi de var

    YanıtlaSil
  2. mürdüm ve lacivertin renkleri çok hoşmuş, güle güle kullan

    YanıtlaSil