Flormar&Gratis Alışverişim #15

Merhabalar,

Öncelikle 1 Mayıs İşçi Bayramı'mızı kutluyorum!

1 Mayıs tatiliydi bugün önce Kadıköy'e kutlamaya daha sonra da annemle İçerenköy'e gittik. 

Bu aşağıda gördüğünüz cicileri İçerenköy Carrefour'da ki Flormar Standından aldım.


Hiç ihtiyacım olmadığı halde far aldım yine dayanamayıp. Karma Ürün 2 olarak geçiyor. 4.50 TL'ye aldım.

Oje ise, Plus Quartz serisinden 75 numara. Bu da 2 TL.

Ürünlerin swatchları ise şu şekilde;


Daha sonra ise Göztepe Marmara Üniversitesi'ne açılan Gratis'e gittim. Şöyle bir bakayım Anneler Günü'nde neler alabilirim diye gittim. Bunlarla döndüm :( Ben hiç kendime dur diyemiyorum sanırım.:(

Essence concealer'ım artık bitmek üzere, onun için bir concealer arayışındaydım, baktım Maybelline DreamLumi Touch'ta indirim var hemen kaptım. Bu sefer biraz koyuya kaçtım ve gözümde denedim. 03 numarasını aldım. 17TL ödedim. Şimdiden beğendim. Önümüzdeki haftanın HMM'sinde çantamda olacak, detaylarını yazacağım.

Fırçalarımı yıkadığımı söylemiştim, bu Balm'ın far ve karıştırma fırçasında koku kaldı:/ O nedenle bir tane daha aldım. 24 TL.

İlk defa dudak kalemi deneyeceğim. Daha önce hiç kullandım. Essence'in 08 RedBlush'ını aldım. Bakalım nasıl olacak. Çok heyecanlıyım :)

Veee son olarak Golden Rose'da bir ürün alımına makyaj çantası hediyeleri vardı. Hiç ihtiyacım olmadığı halde bir ruj alayım bari de makyaj çantam olsun dedim. Hiç yok tabii çok ihtiyacım var makyaj çantasına! 
Mat ruj serisinden 51 numara turuncu alttonlu bir kahve nude ruj aldım. Buna da 9.55 TL ödedim.


Gratis'ten aldığım ürünlerin swatchları ise şu şekilde;


Yine elimdeki yanık yarasının üzerine uyguladım ve bence tam kapatıcılık sağladı bu concealer. Koyu biraz ama göz altımda öyle durmadı. Neyse canıııım önümüz yaz, yollarda kararacağız nasılsa:) İşe Kasım ayında başladığım için benim bu yaz yıllık iznim olmayacak sanırım:/ Gerçi patronlarım çok iyiler belki 1-2 gün kaçarım bir yerlere belli olmaz :)

Neyse şimdilik benden bu kadar..

Sevgiyle kalın...



Share this:

, , ,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. isyan çıkartcam yakındır:)) gratis, watsons mağazası istiyorummmmmmmmm:))
    güle güle kullanın

    YanıtlaSil